نحوه، استفاده، تکنولوژی، کودکان و نوجوانان، آسیب‌ها، - پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا
از چه سنی به بعد گوشی همراه را در اختیار کودکان قرار دهیم؟ 09 تیر 1400

از چه سنی به بعد گوشی همراه را در اختیار کودکان قرار دهیم؟

رصدمراغا | تکنولوژی با همه‌ی امکانات و اختیاراتی که در دسترس ما قرار می‌دهد، مثل یک چاقوی دو لبه است که اگر فرهنگ استفاده از آن را یاد نگیریم، مضرات بی‌شمار آن، گریبانگیرمان خواهد شد. این آسیب‌ها در کودکان و نوجوانان جدی‌تر و مخرب‌تر است. در دنیایی که همه یک گوشی موبایل یا تبلت دارند، […]