مسمومیت دانش آموزان مراغه ای - پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا
دانش آموزان مراغه ای پس از درمان سرپایی ترخیص شدند 14 اسفند 1401
رئیس آموزش و پرورش مراغه؛

دانش آموزان مراغه ای پس از درمان سرپایی ترخیص شدند

رییس اموزش و پرورش مراغه گفت : تعداد محدودی از دانش آموزان مدرسه ای در مراغه دچار مسمومیت شده بودند که پس از اعزام به بیمارستان به صورت سر پایی درمان و ترخیص شدند.

قطار مسمومیت دانش آموزان به مراغه رسید 14 اسفند 1401

قطار مسمومیت دانش آموزان به مراغه رسید

گزارش خبرگزاری رصد مراغا؛ دانش آموزان ۶ مدرسه در تبریز و مراغه مسموم شده‌اند که از این مدارس ، ۴ مدرسه در شهر تبریز ، یک مدرسه در روستای کندرود تبریز و یک مدرسه در روستای ورجوی مراغه است. دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: دانش آموزان این مدارس امروز با علائم مسمومیت به مراکز […]