زباله گاه - پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا
برخی روستاهای مراغه به علت انباشت پسماند در حال تبدیل به کانون آلودگی است 12 اسفند 1399

برخی روستاهای مراغه به علت انباشت پسماند در حال تبدیل به کانون آلودگی است

به گزارش رصدمراغا به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ غلامرضا زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند مراغه افزود: با توجه به اینکه جمع‌آوری پسماندها از برخی روستاها نامناسب بوده و در برخی موارد انباشت آنها در مسیل‌ها روی می‌دهد، ساماندهی و توجه بیشتر به این امر ضروری […]