دعوت به راهپیمایی - پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا
دعوت شهردار مراغه برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن 21 بهمن 1396
به مناسبت یوم الله 22 بهمن

دعوت شهردار مراغه برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

شهردار مراغه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم برای حضور پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دشمن به دنبال تطهیر چهره پهلوی است / مردم ثابت خواهند کرد پشتیبان انقلاب هستند 21 بهمن 1396
دعوت فرمانده سپاه مراغه به راهپیمایی 22 بهمن ؛

دشمن به دنبال تطهیر چهره پهلوی است / مردم ثابت خواهند کرد پشتیبان انقلاب هستند

فرمانده سپاه مراغه گفت : دشمن به دنبال تطهیر چهره رژیم جنایتکار و بی کفایت پهلوی است اما مردم فردا با خلق حماسه ای دیگر ثابت خواهند کرد پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند .

مردم همیشه ثابت کرده اند که پشتیبان نظام و رهبری هستند 21 بهمن 1396
دعوت فرماندار مراغه به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

مردم همیشه ثابت کرده اند که پشتیبان نظام و رهبری هستند

فرماندار مراغه با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم حسینی و انقلاب مراغه بارها ثابت کردند که پشت آرمان های نظام و انقلاب هستند و فردا نیز با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد .

شعار مرگ بر آمریکای مردم همان شعار مرگ بر شاه 39 سال پیش است 21 بهمن 1396
امام جمعه مراغه ضمن دعوت مردم به راهپیمایی 22 بهمن گفت :

شعار مرگ بر آمریکای مردم همان شعار مرگ بر شاه 39 سال پیش است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با دعوت از مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم ایران همان مردم 39 سال پیش هستند که زمانی شعار مرگ بر شاه می دادند و الان هم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند .