در مجلس می شود - پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا
مراغه در انتخابات میان دوره ای مجلس صاحب دو نماینده می شود 15 مهر 1395

مراغه در انتخابات میان دوره ای مجلس صاحب دو نماینده می شود

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین مراغه و عجبشیر ابراز امیدواری کرد : با توجه به افزایش ۴۰ نماینده به تعداد نمایندگان مجلس امیدواریم حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر در انتخابات میان دوره ای مجلس دو نماینده را راهی مجلس کنند .