بدتر - پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا
چرا شعار «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» سر داده شد؟ 21 بهمن 1393

چرا شعار «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» سر داده شد؟

اخیرا جریانی در کشور برای رسیدن به توافق ولو به هر قیمتی دست به تحرکات ویژه‌ای زده است که دایره این تحرکات از راه‌اندازی کمپین تا تبیلغ برای توافق دو مرحله‌ای گسترده بود.