فرمانده ناحیه مراغه گفت : دشمن بعد از توافق نامه برجام که در موضوع هسته ای منعقد شد در برجام های بعدی به دنبال حذف توان موشکی و قدرت دفاعی ایران اسلامی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; سرهنگ پاسدار رضا سامی شامگاه یکشنبه در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی (ره) شهرستان مراغه گفت: امروز دشمنان آگاه و با تجربه و دوستان جاهل ،نادان و بی دغدغه در یک مسیر قرار گرفته اند و می خواهند رژیم فاسد پهلوی را تطهیر کنند و آن را جامعه آرمانی برای نسل جوان معرفی کنند .
وی با اشاره به دشمنی مداوم مستکبران جهان با نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این دشمنی‌ها زمانی تمام می‌شود که یا ما دست از روحیه ضداستکباری خود برداریم و یا اینکه آمریکا نابود شود و باید توجه کرد که امروز جنگ ما با آنها جنگ فرهنگی و اقتصادی است چرا که آنها از جنگ نظامی هیچ نتیجه‌ای نگرفته و امیدی به آن ندارند.
وی عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند روحیه انقلابی ما را کمرنگ کنند و به همین منظور هم دنبال تغییر سبک زندگی ما و نفوذ فرهنگ غربی در کشور هستند تا در نهایت با غرب ارتباط بگیریم و آنها بتوانند اهداف شوم خود را به راحتی پیاده کنند، از این رو باید بیشتر از هر زمان بیدار باشیم و روحیه انقلابی و ضداستکباری خود را تقویت کنیم.
وی خطاب به مسئولین افزود: مسئولین باید به گوش باشند دستورات و فرامین رهبری را مو به مو اجرا کنند تانارضایتی و دغدغه مردم برطرف شود.
سرهنگ سامی به مشکلات معیشتی و بیکاری مردم اشاره کرد و گفت : اگر مسئولین گوش شنوا داشتند برای چه مشکلات معیشتی مردم حل نمی شود ، چرا بعد از 6 ماه هنوز کارگر حقوق خود را دریافت نکرده است
وی تصریح کرد: اولویت اول تهدیدات آمریکایی‌ها علیه کشور ما جنگ اقتصادی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌العالی) جنگ اقتصادی صحنه اصلی جنگ است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: دشمن به دنبال تشدید تحریمها از بیرون و فشار اقتصادی و معیشتی مردم از درون نظام است تا بتواند برجام دو و سه را برای مسئولین و ملت ایران تحمیل کند .
وی خاطر نشان کرد: دشمن در برجام 2 و سه به دنبال حذف توان موشکی ایران است می خواهد یکی قدرت های بازدارندگی کشورمان را از مابگیرد ولی دیگر کورخوانده ملت و مسئولین ما بیدار است .
سرهنگ سامی خاطرنشان کرد: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای رسیدن به این جایگاه چند صدهزار شهید تقدیم کرده‌ایم، بنابراین آن را به راحتی از دست نمی‌دهیم، مردم ما همواره آماده دفاع از این نظام و انقلاب هستند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه تاکید کرد: اگر تا به امروز دشمن نتوانسته اقدامی انجام دهد در سایه ولایت و رهبری و پشتیبانی مردم و پیشرفتهای علمی و دفاعی کشور است .
وی یاد آوری کرد : وظیفه امروز ما تبیین عملکرد انقلاب اسلامی است . مقایسه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این همه پیشرفتهای علمی و در همه زمینه ها با رژیم گذشته طاغوت است تا نسل جوان ونوجوان ما آگاه باشند.
سرهنگ سامی خطاب به بسیجیان و فعالان فضای مجازی گفت : نباید صبر کنیم تا واقعه عاشورا دوباره تکرار شود جواب دشمن را باید به موقع و در زمان خودش جواب داد.
وی افزود: هدف نهایی انقلاب اسلامی تشکیل حکومت جهانی اسلام است اگر ما ها به موقع و درست عمل کنیم به اهداف اصلی انقلاب اسلامی نزدیکتر می شویم.
فرمانده سپاه ناحیه به راهپیمایی 22 بهمن هم اشاره کرد و گفت که انشاء الله ملت بزرگ ایران اسلامی امسال هم با حضور گسترده و با شکوه و انقلابی خود مشت محکمی برزورگویان و استکبار جهانی خواهد زد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق می زنیم.