نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : جایگاه معلم یک جایگاه ویژه است و وظیفه سنگین معلمان تربیت انسان های معتقد و سربازان امام زمان عج است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم برزگر در جمع بسیجیان پایگاه شهید مدنی با اشاره به اینکه در رفتار شهید مطهری محافظه کاری دیده نمی شد گفت :  شهید مطهری شبانه روز تلاش می کرد تا به تمامی شبهاتی که در آن زمان علیه دین منتشر شده است جواب دهد و به قدری از این مساله گروه های ضد دین آشفته بودند که نهایتا ایشان را به شهادت رساندند .

وی با اشاره به ارزش و جایگاه معلمان افزود : عقاید و اعتقادات است که انسان را به مراتب بالا می رساند و معلم این توفیق را دارد که علم دین و برنامه زندگی را به یک شخص می آموزد.

وی با بیان اینکه بیشتر از مسائل نظامی و تاکتیکی عقاید یک رزمنده وی را علیه دشمن پیروز می کند تاکید کرد: چیزی که باعث می‌شد رزمندگان ما در زمان جنگ از اروند رود عبور کنند و به قلب دشمن بزنند باورها و اعتقادات آنها بود که هنوز که هنوز است تئوریسین های نظامی دنیا را مات و مبهوت کرده است .

وی اضافه کرد: اعتقادات و باور یک مکتب است که می گوید چه بکشیم چه کشته شویم پیروز هستیم چرا که ما اگر وادار به جنگ هم می شویم به خاطر خدا و دین خداوند است .

وی با اشاره به خروش جوانان و دانشجویان دانشگاه های غرب و آمریکا تصریح کرد : مقام معظم رهبری چندین سال پیش خطاب به جوانان غربی نامه ای را منتشر کرد که امروز نتیجه آن را در جهان غرب مشاهده می کنیم.

وی ولایت را عامل موفقیت جمهوری اسلامی در طول این سال ها دانسته و تاکید کرد : چیزی که توانسته است پرچم دین را در این کشور و حتی در دنیا به اهتزاز درآورد و برافراشته نگه دارد ولایت فقیه است .

وی با اشاره به اینکه وظیفه معلمان و مربیان در تقویت اعتقادات دانش آموزان کلیدی است عنوان کرد : وظیفه خطیر معلمین عزیز و مربیان بسیجی تربیت انسان های معتقد و سربازان ولایت و امام زمان است .

به گزارش رصدمراغا؛ در پایان این مراسم پس از برش کیک روز معلم ، از ۲۳ نفر از معلمان و اساتید عضو این پایگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/