به گزارش رصدمراغا،علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: ۷۰ واحد مرغداری گوشتی و تخمگذار در مراغه و عجب شیر به علت سخت گیری‌های وزارت جهاد کشاورزی تعطیل شده است. علی علیزاده افزود: با تعطیلی این واحد‌ها به علت نداشتن پروانه بهره برداری […]

به گزارش رصدمراغا،علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: ۷۰ واحد مرغداری گوشتی و تخمگذار در مراغه و عجب شیر به علت سخت گیری‌های وزارت جهاد کشاورزی تعطیل شده است.

علی علیزاده افزود: با تعطیلی این واحد‌ها به علت نداشتن پروانه بهره برداری در ۲ سال گذشته تولید گوشت و تخم مرغ در این ۲ شهرستان کم شده و خیلی‌ها بیکار شده اند.

وی اضافه کرد: بیشترین مرغداری‌ها به تعداد بیش از ۴۰ واحد در مراغه قطب تولید مرغ و تخم مرغ استان تعطیل شده است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر جهاد کشاورزی به زودی با حضور گروه کارشناسی در این ۲ شهرستان موانع و مشکلات سرراه واحد‌های تولید مرغ و تخم مرغ مرتفع می‌شود.

علیزاده افزود: مشکل بیشتر واحد‌های مرغداری بدون پروانه و راکد با برنامه ریزی و راهنمایی کارشناسان و تغییر زیرساخت‌های آن‌ها حل شدنی است.
وی گفت: شهرستان مراغه با ۱۶۴ واحد مرغداری گوشتی و تخمی از قطب‌های تولید گوشت و تخم مرغ در استان است.

نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی همچنین از مرتفع شدن مشکلات تعطیلی آزاد مراغه – هشترود خبر داد.

علیزاده با بیان اینکه این طرح ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: با رفع مشکلات تخصیص اعتبار ۴۸ کیلو متر از این آزاد راه به بهره برداری می‌رسد و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه برای این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/