رئیس اداره پست مراغه از امضای تفاهم نامه اجرای سیستم نظام GNAF با هدف اجرایی کردن زیرساخت های دولت الکترونیک در شهرستان مراغه خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ رئیس اداره پست مراغه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : تفاهم نامه اجرای سیستم نظام GNAF مابین شهرداری و اداره پست مراغه به منظور اجرایی کردن زیرساخت های دولت الکترونیک در شهرستان اجرا می شود .

علی سلطان زاده ملکی افزود : با توجه به زیرساخت های موجود جهت پیاده‎سازی سامانه یکپارچه نشانی واحدهای مورد نظر دولت الکترونیک بر مبنای نظام GNAF  با محوریت کدپستی ۱۰ رقمی بین المللی در شهرستان این تفاهم نامه به امضاء طرفین رسید.

وی خاطرنشان کرد : با اجرای این تفاهم نامه، به هنگام‌سازی و به روز رسانی بانک اطلاعات پستی واحد های صنعتی دستگاه های دولتی و سایر واحد ها اجرایی می شود.

سلطان زاده تصریح کرد : خدماتی که از طریق GNAF به واحد های صنعتی ارائه می‌‌شود می‌تواند امکان دسترسی آسان و شفاف اطلاعات مکانی ،تولیدی و . . تولید کنندگان و مصرف کنندگان را به سهولت فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در استان در سه شهر تبریز ، مراغه و میانه اجرا می شود گفت: این طرح می‌تواند زیرساخت‌های دولت الکترونیک را گسترش و ارائه خدمات دولتی را برای مردم تسهیل بخشد.

اداره پست مراغه هم اکنون دارای ۷۶ دفتر آی سی تی شهری و روستایی، هفت نمایندگی پستی و ۱۰ خط فرعی در مسیر روستاهای این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی، در حال خدمات رسانی به مردم است.