پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه مراغه با صدور بیانیه ای ۹دی روز بصیرت را گرامی داشتند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا متن بیانیه به شرح ذیل است

 

باسمه تعالی

مردم  عزیزمان در روز ۹ دی آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد. حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

حماسه عاشورایی یوم الله ۹دی سال ۸۸ نقطه عطف و برگ زرین دیگری از افتخارات ملت الهی ایران است. روز خروش ملت ولائی ایران و آشکار ساختن خشم مقدس خویش در برابر اهانت¬ها و حرمت¬شکنی های عده-ای مزدور و وابسته به اجانب و روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی و روز یاس و ناامیدی دشمنان خدا ودین. در چنین روزی همه توطئه¬ها و برنامه¬های استکبار جهانی که سال¬های طولانی در اتاق های فکر خود به همراهی صهیونیست¬ها شکل داده بودند تا فضای  آرام کشور را در انتخابات  ملتهب و ناآرام کنند نقش بر آب شد.

مردم با امدادهای الهی و حضور هوشمندانه خود و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب مانور آمادگی خود را در مقابل زورگویان به نمایش گذاشته و ثابت کردند دشمنان را شناخته و هرگز فریب حیله¬ها  و نیرنگ¬های آنها را نمی¬خورند و گردوغبار فتنه¬ها هرگز آنها را از مسیر حق و حقیقت و ولایت منحرف نمی کند.

حرکت جوشان مومنان که قلبهایشان به  نور ایمان و معنویت روشن بود در ۹دی به خواص بی¬بصیرت درسی فراموش نشدنی دادند که این ملت از هر جریان و جناحی باشند در مواقع خطر پای اسلام و ارزش¬ها دینی جان¬فشانی و ایستادگی خواهند نمود و بار دیگر خاطره ۲۲ بهمن سال ۵۷ را در اذهان زنده نمودند و سیلی محکمی بر دهان یاوه¬گویان و مخالفان آشکار و پنهان انقلاب¬ زده و
نظریه¬پردازان انقلاب¬های مخملی را که امیدشان خاموش کردن نور الهی بود به یاس و ناامیدی مبدل کردند. فتنه گرانی که با چراغ سبز و هدایت دشمنان قسم خورده این آب و خاک حاکمیت نظام اسلامی را خاصه اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند به زباله دان تاریخ سپردند. آری ۹ دی تبلور غیرت دینی و حماسه عاشورائی بود که کج فهمانی که با خیال باطل خود شعارهای ساختار شکنانه می دادند در گلوهایشان خفه شد، اینان پیروان امام راحل هستند که فرمودند که اگر جهان خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند تا آخرین نفر و آخرین قطره خون در مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد. در یک کلام ۹ دی روز عزت و سربلندی مردمی با بصیر بود که شعارهای پیروزی را بر قله های رفیع کرامت، برای همیشه تاریخ سردادند که از ولایت و اسلام عزیزشان تا پای جان دفاع و جانفشانی نمایند.

والسلام