به گزارش رصدمراغا ؛ احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا گفت : مردم مراغه با برگزاری مراسم باشکوه تشییع خدمتگزار خود که معتمد اکثریت مردم مراغه و عجب شیر بود ثابت کردند که مرحوم حسین زاده فردی مردمی و حامی قشر مستضعف بود . منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم […]

IMG17340905

به گزارش رصدمراغا ؛ احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا گفت : مردم مراغه با برگزاری مراسم باشکوه تشییع خدمتگزار خود که معتمد اکثریت مردم مراغه و عجب شیر بود ثابت کردند که مرحوم حسین زاده فردی مردمی و حامی قشر مستضعف بود .

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم افزود : حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری  آن مرحوم نوید انتخاب شدن درست و به جای مرحوم حسین زاده به عنوان نماینده این منطقه بوده است .

وی خاطرنشان کرد : مرحوم حسین زاده فردی متعهد به‌نظام و انقلاب و اهل فکر بود که همیشه خود را سرباز رهبری می‌دانست و به این سربازی افتخار می‌کرد .

بیگی تصریح کرد : قطعاً تا برگزاری انتخابات دوباره در مراغه و عجب‌شیر مجمع نمایندگان استان درخواست خواهد کرد که مسئولیت نمایندگی این منطقه را بر دوش بکشد و حرف مردم این منطقه را به گوش مسئولان برساند .

وی با اشاره به جفاکاری‌هایی که در حق مرحوم حسین زاده اتفاق افتاده بود گفت : مرحوم حسین زاده به خاطر فریاد زدن درد مردم محروم و مستضعف مورد هجمه شدید رسانه‌های بیگانه و منافق قرار گرفت بود که مردم با تشییع باشکوهشان راه و رسم نماینده منتخبشان را تصدیق کردند .

محمدعلی حسین زاده، منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس دهم، صبح شنبه در حال عزیمت به سمت تهران برای شرکت در همایش فرآیند قانون‌گذاری – الزامات و راهکارها بود که در اثر حادثه رانندگی در بزرگراه زنجان – قزوین جان خود را از دست داد.

محمدعلی حسین زاده ۳۹ ساله دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌ چای از ۹۰ هزار و ۵۴۸ رأی مأخوذه صحیح، ۵۰ هزار و ۹۸۰ رأی کسب و به مجلس راه‌یافته بود.

مصاحبه از محمدرضا طاهری

انتهای پیام/م