رییس اداره راه و شهرسازی مراغه : راه ارتباطی ۱۲۰ روستای این شهرستان هم اکنون بسته شده و به دلیل وجود کولاک شدید اقدام به بازگشایی راه های روستایی امکان پذیر نیست.       به گزارش رصد مراغا ؛ ناصر حمیدی افزود: جاده مراغه هشترود در مسیر بادهای شدید و کولاک قرار […]

۸۱۹۰۲۲۲۰-۷۰۴۱۵۱۳۱

 

 

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه : راه ارتباطی ۱۲۰ روستای این شهرستان هم اکنون بسته شده و به دلیل وجود کولاک شدید اقدام به بازگشایی راه های روستایی امکان پذیر نیست.

 

 

 

به گزارش رصد مراغا ؛ ناصر حمیدی افزود: جاده مراغه هشترود در مسیر بادهای شدید و کولاک قرار دارد که راهداران این شهرستان در قالب ۵ تیم از روز پنجشنبه بصورت شبانه روزی مشغول عملیات باز گشایی هستند .
وی اظهار کرد: در طول این چند روز عملیات بازگشای نزدیک ۵۰۰ تن نمک پاشی صورت گرفته است .
رییس اداره راه و شهرسازی مراغه یادآور شد: هم اکنون در کیلومتر ۱۵ تا ۵۱ این محور به خاطر کولاک رفت و آمد خودروها بسیار کند در جریان است و از کیلومتر ۳۰ الی ۵۱ کولاک شدید بعضا باعث مسدود شدن راه می شود.
حمیدی، ادامه داد: همچنین راه ارتباطی ۱۲۰ روستای این شهرستان هم اکنون بسته شده و به دلیل وجود کولاک شدید اقدام به بازگشایی راه های روستایی امکان پذیر نیست.
وی گفت: عدم توجه رانندگان به هشدارهای راهداری و پلیس راه و استفاده نکردن از زنجیر چرخ باعث انسداد راه و مشکلات مضاعف برای سایر رانندگان می شود.
ناصر حمیدی تصریح کرد : در طول این چند روز ۲۷ نفر از پرسنل و نیروهای پشتیبانی اداره راه و شهرسازی مراغه با بیش از ۲۰۰ دستگاه به صورت شبانه روزی مشغول عملیات بازگشایی هستند که با توجه به حجم سنگین کولاک این عملیات محسوس نیست .
وی ادامه داد : بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی این شرایط جوی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت فلذا به رانندگان توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت نداشتن تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به هیچ وجه تردد نکنند .
عمده مناطق کولاک گیر محور مراغه – هشترود شامل کیلومتر ۱۰ تا ۱۵، کیلومتر ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ تا ۵۱ از سمت مراغه به هشترود است که بیشترین و سنگین ترین کولاک ها در کیلومتر ۳۰ تا ۵۱ بروز می کند.