مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان گفت : قطار ارومیه – تهران ساعت ۲۰:۳۵ از ایستگاه ارومیه حرکت میکند .

به گزارش رصدمراغا ؛ به نقل از روابط عمومی راه آهن آذربایجان؛ متاسفانه این قطار در کیلومتر ۷۵۰ به دلیل نقص فنی لکوموتیو متوقف می شود لکوموتیوران این قطار در ساعت ۲۱:۳۵ نقص فنی را به کنترل بهره برداری اداره کل راه آهن منطقه آذربایجان اطلاع میدهد و به محض اطلاع از نقص فنی بلافاصله نسبت به اعزام لکوموتیو امداد اقدام می شود.


دکتر قربانی در ادامه افزود : لکوموتیوامداد در ساعت ۱:۱۵ بامداد پس از متصل شدن به قطار ارومیه – تهران وآزمایش ترمز به سمت ایستگاه راه آهن مراغه حرکت می کند که در ساعت ۴:۳۵ صبح وارد ایستگاه مراغه می شود و پس از مسافرگیری در این ایستگاه ، قطار به سمت مقصد خود ادامه سیر میدهد .

مدیر کل راه آهن منطقه آذربایجان اشاره کرد این موضوع در ایستگاه راه آهن مراغه برای مسافرانی که منتظر این قطار بودند و قصد عزیمت به تهران را داشتند توسط همکاران کشیک مستقر در این ایستگاه اطلاع رسانیهای لازم انجام شد.

وی ضمن عذر خواهی از تاخیر بوجود آمده در خصوص عودت ۵۰ درصدی بلیت به مسافرین، گفت: با توجه به تأخیر پیش آمده ۵۰ درصد هزینه بلیت به مسافران این قطار عودت شده و مسافرانی که از مبدا ایستگاه راه آهن مراغه با این قطار قصد سفر به تهران را داشتند در صورت استرداد بلیط صددرصدبهای بلیط عودت شد .