رییس اموزش و پرورش مراغه گفت : تعداد محدودی از دانش آموزان مدرسه ای در مراغه دچار مسمومیت شده بودند که پس از اعزام به بیمارستان به صورت سر پایی درمان و ترخیص شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ حسین اکبریان در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تنها در یک مدرسه تعداد محدودی از دانش آموزان دچار مسمومیت شده اند گفت : تعداد ۱۵ دانش آموز از روستای ورجوی دچار مسمومیت و روانه بیمارستان شده اند .

 

وی با اشاره به اینکه در هیچ مدرسه دیگری چنین اتفاقی رخ نداده است افزود: طبق اعلام یکی از مدارس شهری مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان نیز سریعا نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند و پس از بررسی های اولیه متوجه می شوند که مشکل خاصی وجود ندارند و این حالت دانش آموزان ناشی از اضطراب و جو روانی شایعات است .

 

وی تصریح کرد : از ۱۵ نفر اعزامی مدرسه ورجوی نیز بیشترشان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند و حال عمومی چند دانش آموز دیگر نیز مساعد است که طی ساعات آینده ترخیص می شوند.

 

وی با دعوت از اولیای دانش آموزان به حفظ آرامش و پرهیز از دامن زدن به شایعات تاکید کرد : عده ای به دنبال ایجاد جو روانی در جامعه و به تعطیلی کشاندن مدارس هستند و مطمئنا به اهداف خود دست پیدا نخواهند کرد و مدارس طبق روال روزهای گذشته دایر و امر آموزش تداوم پیدا خواهد کرد .

 

انتهای پیام

  • نویسنده : جعفر قهرمان