به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه از روز اول در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان بوده و تا ریشه‌کنی این بیماری همراهی لازم را با این زحمتکشان خواهد داشت، تأکید کرد : بیش از 65 هزار نفر در شهرستان مراغه توسط […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه از روز اول در کنار مدافعان سلامت و کادر درمان بوده و تا ریشه‌کنی این بیماری همراهی لازم را با این زحمتکشان خواهد داشت، تأکید کرد : بیش از 65 هزار نفر در شهرستان مراغه توسط سپاه برای مقابله با ویروس منحوس کرونا واکسینه شده اند .

وی خاطرنشان کرد : از 15 شهریور امسال تا امروز در مرکز واکسیناسیون بهداری سپاه مراغه واکسن های برکت ، سینوفارم ، آسترازنکا ، پاستوکووک و اسپایکوژن برای مراجعه کنندگان تزریق شده است .

وی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی مردم و همه دلسوزان باعث شد امروز در شرایط خوبی به نسبت چند ماه گذشته قرار بگیریم، تأکید کرد: امروز با اعلام سازمان بهداشت جهانی در تزریق واکسن جزو چند کشور برتر جهان هستیم.

وی با بیان اینکه درمانگاه امام خمینی (ره) سپاه مراغه همه روزه در رابطه با واکسیناسیون کرونا در خدمت همشهریان است تصریح کرد : حفظ کرامت مردم و سرعت عمل در واکسیناسیون برای ما یک اصل محسوب می‌شود در همین راستا تلاش کرده ایم با نظم و دقت و در کمترین زمان افراد واکیسنه شوند .

وی در پایان گفت : سپاه پاسداران فرزند انقلاب است و همانگونه که در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده است همیشه در کنار مردم بوده است ، این اطمینان را به مردم عزیزمان می دهیم که تا اخرین روزهایی که این ویروس منحوس ریشه کن نشده است در کنار آنها خواهیم بود و ذره ای از خدمت به مردم کم نخواهیم گذاشت .

انتهای پیام /