فرمانده سپاه مراغه گفت: مهمترین وظیفه دلسوزان انقلاب و کسانی که در عرصه‌ فضای مجازی فعالیت دارند همسو سازی افکار عمومی با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است ‌.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در آغاز کارگاه تخصصی سواد رسانه ای و جنگ روایت ها که به همت قرارگاه فضای مجازی سپاه‌ مراغه در تالار شهید بهشتی برگزار شد با اشاره‌ به نزدیکی ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بسیار بزرگی در منطقه و در جهان بود ؛ جمله معروف حضرت امام راحل که فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و انقلاب ما معجزه قرن است به توصیف صاحب نظران مطرح دنیا در معرفی انقلاب اسلامی ایران کافی است .

وی اضافه کرد: هر چه قدر از تاریخ پیروزی انقلاب فاصله میگیریم لزوم تبین دست آورد ها پیشرفت ها و کارکردهای انقلاب برای نسل های بعدی انقلاب بیش از پیش ضرورت پیدا می کند .

وی خاطرنشان کرد: امروز ما درگیر جنگ ادراکی و شناختی هستیم و هدف این جنگ بی توجه کردن مردم به اعتقادات و باورها و دست آوردهای خودشان است .

وی ادامه داد: عده ای از شبه روشنفکران با خودتحقیری تمام در پی سیاه نمایی و کوچک نمایی دست آورد های انقلاب هستند و مردم را نسبت به آینده کشور دچار ناامیدی می کنند و با گستاخی تمام به دنبال تطهیر چهره منحوس رژیم پهلوی هستند .

وی با اشاره به اینکه وظیفه ای که بر دوش فعالان فضای مجازی، دلسوزان نظام و به خصوص گردان های سایبری هست بسیار سنگین است گفت : همسو سازی افکار عمومی با اهداف و آرمان های انقلاب از وظایف اصلی گردان های سایبری و تمامی افراد دغدغه مندی است که در عرصه فضای مجازی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/