فرمانده سپاه مراغه گفت : دشمن به دنبال تطهیر چهره رژیم جنایتکار و بی کفایت پهلوی است اما مردم فردا با خلق حماسه ای دیگر ثابت خواهند کرد پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی ضمن دعوت به حضورحداکثری مردم حسینی ، ولایتمدار و  با بصیرت  شهرستان مراغه گفت:  با توجه به  فتنه دشمنان داخلی و خارجی در چند هفته اخیر که می خواستند مردم را نسبت به این نظام و انقلاب سرد نمایند لذا حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی مخصوصاً داخلی می باشد.

وی افزود: دشمن قسم خورده ما که برای از پا در آوردن این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در طول این سی و نه سال از عمر انقلاب لحظه ای نبوده که دست از دشمنی با انقلاب و مردم بر دارد .

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تطهیر چهره رژیم پهلوی است خاطرنشان کرد : توطئه دشمنان نظام این است که نسل بعد از انقلاب بی کفایتی و جنایت های رژیم پهلوی را از یاد ببرد و از این جنایتکاران چهره‌ای پاک بسازند.

وی از آحاد مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان مراغه دعوت کرد با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان معاند زده و عزت و اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند و حماسه دیگری را به وجود آورند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرده و گفت : مردم همیشه در صحنه شهرستان مراغه فردا همگام و هم‌صدا با سراسر کشور ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد ملی و ابراز علاقه به ارزش های والای انقلاب اسلامی و همچنین خنثی کردن فتنه های کمین کنندگانی همچون آمریکا و اسرائیل، حمایت همیشگی خود از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق خواهند کرد .

انتهای پیام /