فرمانده سپاه مراغه گفت : بیش از ۶۰ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج مراغه در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت : در این ایام بیش از ۶۰ عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار رضا سامی دهه فجر را بهترین فرصت برای معرفی دستاورد های انقلاب به نسل بعدی دانسته و افزود : ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد ها و آرمان های امام و انقلاب به نسل بعدی بخصوص نسل سوم انقلاب است .

وی خاطرنشان کرد : همه ما در فرهنگ سازی بین نسل جوان، انعکاس موفقیت ها و رشادت ها، ترویج فرهنگ شهید و شهادت و هنرنمایی های امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داریم.

سامی تبیین گفتمان انقلابی گری را لازم و ضروری دانسته و اظهار داشت : تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب در ایام الله دهه فجر امسال باید در راس برنامه های این ایام قرار گیرد.

وی تصریح کرد : برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و اجتماعی دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ، و یادآوری آرمان های امام راحل و شهدا صورت می گیرد.

فرمانده سپاه مراغه در ادامه با اشاره به اهم برنامه های سپاه و بسیج در این ایام گفت : مراسم استقبال از آفتاب در محل میدان شهدای طلوع فجر ، غبار روبی مزار شهدا، همایش ها و مسابقات فرهنگی و هنری و افتتاح پایگاه و خانه محروم از جمله برنامه های بسیج این شهرستان در دهه فجر امسال است.

وی در آخر حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخ قاطع و محکمی به استکبار جهانی دانسته و ابراز امیدواری کرد : مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های امام و شهدا بیعت کرده و با مشت های گره‌کرده پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد .