به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پديده شوم کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی از وجود قاچاق کالای دخانی در یکی از باربری های سطح شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. سرهنگ ریحانی افزود: ماموران باتشکیل […]

به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پديده شوم کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی از وجود قاچاق کالای دخانی در یکی از باربری های سطح شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ ریحانی افزود: ماموران باتشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی ار محل یک هزار و ۲۰۰ پاکت تنباکو خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر متهم نیز در این زمینه دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان با اشاره به اينکه کارشناسان امر ارزش تقريبی اين محموله را ۲۰۰ میلیون ريال برآورد کرده اند، با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست، موارد مشكوک را به مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پيشنهاد و تقدير از عملکرد پليس را با سامانه ۱۹۸ در ميان بگذارند.
انتهای پیام/