مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : اندیشه های شهید مطهری که برگرفته از قرآن و سیره اهل بیت است توانسته انسان هایی را تربیت کند که با شجاعت تمام در مقابل زورگویان و استکبار ایستادگی میکنند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ حجت الاسلام سرایی در همایش حکمت مطهر و ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری با اشاره به اینکه تمامی آثار شهید مطهری قابل استفاده هستند گفت : امام راحل تمامی آثار شهید مطهری را بدون استثنا تایید می کرد و به همه توصیه می کرد آثار این شهید بزرگوار را مطالعه کنند .

وی افزود : شهید مطهری در مقابل جریان های مختلف ایستادگی می کرد و به صورت کاملا ریشه ای و علمی جواب شبهات آنها را می داد .

وی تصریح کرد: مطلقا در رفتار و گفتار شهید مطهری اثری از محافظه کاری دیده نمی شود ، جسارت و شجاعت این متفکر شهید به حدی بود که با علم به اینکه می دانست در اثر این روشنگری ها جان خود را از دست خواهد داد عقب نشینی نمی کرد .

وی خاطرنشان کرد : مبانی فکری شهید مطهری توانسته است انسان هایی را تربیت کند که امروز با شجاعت و ابهت تمام در مقابل رژیمی ایستادگی می کند که قدرتی مثل آمریکا پشت سرش ایستاده است .

وی تاکید کرد : در عملیات وعده صادق تمام دنیا متوجه تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران شدند ، این عملیات باعث شده آزادی خواهان دنیا به طور ویژه ای از پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی با اسرائیل جنایتکار حمایت کنند .

  • نویسنده : جعفر قهرمان