مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با اشاره به توطئه استکبار جهانی برای تضعیف نظام اسلامی در فتنه ۸۸ گفت: این نقشه شوم نظام سلطه که توسط فتنه گران داخلی اجرا شد، با هوشیاری و حضور آحاد ملت ولایی و با بصیرت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مراغه افزود: طراحی دشمن در فتنه ۸۸ توطئه ای خطرناک برای ضربه زدن به مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل بود.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی همانند هشت سال دفاع مقدس با ولایتمداری و بصیرت از انقلاب و مکتب اسلام در برابر فتنه دشمنان داخلی و خارجی دفاع کردند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده آحاد مردم در بزرگداشت حماسه ۹ دی نشان داد که ملت بصیر ایران اسلامی از ارزش های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی و خدشه ناپذیر نظام اسلامی، پشتیبانی می کنند.

وی گفت: ملت ایران در ۹ دی نشان دادند که در رگ هایشان محبت سید الشهدا (ع) و ولایت فقیه به عنوان خلف برحق ائمه معصومین (ع) جاری است.

وی افزود: اکنون نیز آحاد مردم از اسلام به عنوان موتور محرکه نظام و جامعه اسلامی، ولایت و رهبری، پشتوانه مردمی و روحیه استکبار ستیزی خود به عنوان ارکان جامعه اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به توطئه های نظام سلطه در منطقه ادامه داد: استکبار جهانی با ترویج اسلام آمریکایی، تکفیری و وهابیت درصدد وارد کردن خدشه به ساحت نورانی اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی اضافه کرد: ترویج وهابیت و حمایت از تشییع لندنی برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی از توطئه های شوم استکبار جهانی بوده و مسلمانان با هوشیاری در برابر این فتنه های عظیم ایستادگی کنند.

رئس ستاد برگزاری آیین های ۹ دی مراغه با اشاره به حضور گسترده مردم در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این حماسه ملی گفت: امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه در بزرگداشت این روز مهم در این شهرستان برگزار شد.