به گزارش رصدمراغا ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار رصد مراغا گفت : مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه ششم  و هفتم خرداد ماه برگزار میشود. حجت الاسلام فریدون مطهری افزود : این مرحله از مسابقات در رشته […]

۷۰۱۹۳۶

به گزارش رصدمراغا ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار رصد مراغا گفت : مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه ششم  و هفتم خرداد ماه برگزار میشود.

حجت الاسلام فریدون مطهری افزود : این مرحله از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم خرداد ماه از ساعت ۹ صبح در امامزاده سید محمد (ع) شهرستان مراغه با شرکت نزدیک ۳۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : تمامی موارد لازم جهت اجرای با شکوه و منظم مسابقات از قبیل اطلاع رسانی، هماهنگی داوران، پذیرایی و حضور اصحاب رسانه انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با بیان اینکه سه نفر برتر از هر رشته به مرحله استانی راه خواهند یافت گفت : علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۲۲۲۲۱۰ تماس گرفته یا به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان واقع در میدان ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

گفتنی است : سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی کشور همزمان با سراسر کشور در مراغه  برگزار می‌شود .