مراسم افتتاحیه تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی مراغه با حضور مسئولین شهری و محلی برگزار گردید. به گزارش رصدمراغا ؛ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه های متنوع در هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفته است. […]

مراسم افتتاحیه تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی مراغه با حضور مسئولین شهری و محلی برگزار گردید.photo_2016-05-02_22-38-13

به گزارش رصدمراغا ؛ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه های متنوع در هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفته است.
جلیل اسلامی گفت: آنچه که در توان داریم در خدمت فرهنگیان عزیز خواهیم گذاشت  و پیام مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی  برای همکاران نگاه پاسداشت و تکریم می باشد.
وی ادامه داد: امسال در هفته بزرگداشت مقام معلم ۱۸ برنامه با عنوان تجلیل ازفرزندان ممتاز فرهنگی مراغه برگزار خواهد شد و پیام چنین مراسم هایی برای فرزندان فرهنگی این است که همچنان محکم ، استوار و با اراده در تمامی عرصه ها بدرخشند و افتخار کنند به پدران و مادران خود که با دلسوزی ، ایثار و گذشت به کلمه معلمی معنا بخشیده اند.
گفتنی است در این برنامه ها از  بیش از دو هزار فرزند ممتاز فرهنگی  درطول هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل بعمل خواهد آمد.

این مراسم با حضور جواد محمودی معاون فرمانداری ویژه شهرستان مراغه ،سید جواد عطار موسوی رییس شورای اسلامی مراغه ، جلیل اسلامی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه و سایر مسئولین ، افتتاحیه تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار گردید.