به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در همایش روحانیت و سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سپاه افزود : این فیلسوف و معلم و عالم بزرگوار ، دانشمندی متقی و مجاهدی با اخلاص در راه صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی بود. وی اظهار کرد : شهید مطهری با احساس وظیفه خود […]

۵ ۰۴۷

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در همایش روحانیت و سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سپاه افزود : این فیلسوف و معلم و عالم بزرگوار ، دانشمندی متقی و مجاهدی با اخلاص در راه صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی بود.

وی اظهار کرد : شهید مطهری با احساس وظیفه خود در قبال جامعه و امت اسلامی ، برای هدایت و جلوگیری از انحرافات ، کتاب های ارزشمندی از خود به جای گذاشته که اکنون چراغ راه همه مسلمانان شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : رسالت کنونی روحانیون بالاتر بوده و باید در رفع شبهات ، مبارزه با انحرافات و تقویت اعتقادات اسلامی و دینی و ولایتمداری کوشش شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی اضافه کرد : وجود فقر فرهنگی و ضعف عقیدتی در کشورهای آفریقایی و برخی کشورها در عصر کنونی ریشه نفوذ تروریسم و تکفیری ها در آن مناطق شده است.

وی خاطرنشان کرد : تنها راه مقابله با تفکرات انحرافی ، بهره گیری از اندیشه ها و تفکرات بزرگانی چون شهید مطهری در جهت روشنگری و فرهنگ سازی در جامعه اسلامی است.

تولیت حوزه های علمیه مراغه خاطرنشان کرد : وجود چهار حوزه علمیه فعال در این شهرستان و تربیت طلاب در این مراکز علمی ، فرصتی مناسبی برای فرهنگ سازی در جامعه شده است.

در این همایش از طلاب و روحانیون بسیجی و فعال در زمینه فرهنگی و عقیدتی تجلیل شد.