به گزارش رصدمراغا ؛ بهنام آذری وش در حاشیه دیدار مسئولین سپاه ناحیه مراغه از این بنیاد و درگفت و گو با خبرنگار رصدمراغا با تشریح فعالیت های این بنیاد خیریه افزود : بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در سال ۸۶ در تهران تاسیس شده و اکنون نیز به دلیل استقبال آحاد مردم ،  در […]

۵ ۰۷۰

به گزارش رصدمراغا ؛ بهنام آذری وش در حاشیه دیدار مسئولین سپاه ناحیه مراغه از این بنیاد و درگفت و گو با خبرنگار رصدمراغا با تشریح فعالیت های این بنیاد خیریه افزود : بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در سال ۸۶ در تهران تاسیس شده و اکنون نیز به دلیل استقبال آحاد مردم ،  در شهرستان های اصفهان ، کرج ، شیراز ، کیش ، مراغه، تبریز و سیستان و بلوچستان شعباتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی این بنیاد در مراغه اظهار کرد : به همت این نهاد خیریه ، مدرسه شش کلاسه دستهای مهربان در کوی جانبازان با  ۱۷۴۴ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در سال ۹۱ کلنگ زنی شده و در ۳۱ شهریور ماه ۹۴ به بهره برداری رسیده است.

مدیر شعبه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در مراغه گفت : همچنین هنرستان ۱۸ کلاسه  این بنیاد در محل دبیرستان شهید باهنر سابق در حال احداث بوده که با بهره برداری از آن می توان از  آن برای هنرستان و هم برای دانشکده استفاده شود.

بهنام آذری وش اضافه کرد : این هنرستان در زمینی با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع  در چهار طبقه و با اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد ریال در حال احداث بوده و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد : در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، به همت بنیاد خیریه دست های مهربان ، قرار است بیمارستان ۳۶۰ تختخوابی در صورت مکان یابی مناسب برای این منظور ، در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر شعبه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در مراغه با اشاره به فعالیت های خیریه این نهاد گفت : هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده های نیازمند این شهرستان تحت پوشش خدمات حمایتی از جمله تامین هزینه های  بهداشتی و درمانی ، تحصیلی و تامین جهیزیه قرار دارد.

آذری وش خاطرنشان کرد : در این راستا ، سبد کالا به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کمک هزینه حمایت از ۸۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰  هزار ریال در هر ماه برای خانوارهای تحت پوشش از سوی این بنیاد کمک نقدی و غیرنقدی تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد : همچنین در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار از سوی این بنیاد برای کمک به تامین و تهیه جهازیه زوج های نیازمند در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان گذاشته شده است.

آذری وش افزود : در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانوارهای تحت پوشش این بنیاد ،  ۳۰ نفر از پزشکان متخصص این شهرستان با معرفی این نهاد برای افراد تحت پوشش خدمات درمانی ارائه می کنند.

وی اظهار کرد : طرح های حمایتی ، فرهنگی و اجتماعی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در سراسر کشور و این شهرستان ابتکاری بوده و در راستای خدمات رسانی بهینه به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه با نظارت نهادهای نظارتی و قانونی صورت می گیرد.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این دیدار خاطرنشان کرد : همکاری و تعامل بیشترمجموعه ای چون بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادهای خدمات رسان ، می تواند در راستای کمک به خانواده های آسیب دیده و اقشار نیازمند جامعه  موجب هم افزایی گردیده وعلاوه برکسب رضایت خداوندمتعال دررفع فقر،درتحقق بیشتررسالتهای انقلاب شکوهمنداسلامی موثر باشد.