درست است که چهره جدید کمری برای بازار ما کمی در ابهام است ولی موضوعی که قطعی و مشخص است پیشرانه این خودرو است که همانند نسل کنونی از مدل ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری خواهد بود و از این بابت میتواند کماکان پا به پای رقیب کرهای خود یعنی هیوندای سوناتا در بازار مبارزه کند.
به گزارش رصد مراغه،به نقل از مشرق،تویوتا در ایران طرفداران زیادی دارد. اما گل سر سبد این شرکت سری خودروهای کمری است که از اواسط دهه هشتاد به ایران آمدند. البته این فقط مربوط به کشور ما نبوده و در تمام جهان برای کمری طرفداران پر و پاقرصی وجود دارد.
ورود اولین سری از مدلهای ۲۰۱۵ این خودرو شاید بیش از ۶ ماه طول بکشد و باید کمی بیشتر صبر کرد تا متوجه شویم دقیقاً چه خودرویی با چه چهره و سطح امکاناتی وارد بازار خواهد شد ولی حتی اگر هم همین مدل روسی وارد بازار ما شود، پتانسیل بالایی برای خودنمایی خواهد داشت.
در نمای جلوی این مدل کمی چراغها شبیه تویوتا آریون شده ولی با تغییراتی که در جلو پنجره و سپر جلو انجام شده، باعث شده که چهرهای بسیار زیباتر و متمایز نسبت به آن پیدا کند. همچنین در نمای عقب دیگر خبری از چهره کنونی کمری نیست و از نمای آریون برای این قسمت استفاده شده است.
درست است که چهره جدید کمری برای بازار ما کمی در ابهام است ولی موضوعی که قطعی و مشخص است پیشرانه این خودرو است که همانند نسل کنونی از مدل ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری خواهد بود و از این بابت میتواند کماکان پا به پای رقیب کرهای خود یعنی هیوندای سوناتا در بازار مبارزه کند.
فعلاً فروش این خودرو با پیش پرداخت ۷۴ میلیون تومانی و سود مشارکت ۳۰ درصدی در جریان است ولی هر آنچه باشد با حضور چهره جدید کمری، رقابت در این رده و سگمنت برای دیگر رقیبان کرهای، ژاپنی و فرانسوی سختتر از گذشته خواهد شد.
Tuesday, 30 April , 2024