به گزارش رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتخابات ۷ اسفند ماه گفت : پایبندی به قانون خواست اول مردم از کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. وی افزود : تمامی کاندیداها و طرفدارانشان ابتدا باید سعیشان بر حضور حداکثری مردم […]

image642154

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتخابات ۷ اسفند ماه گفت : پایبندی به قانون خواست اول مردم از کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.
وی افزود : تمامی کاندیداها و طرفدارانشان ابتدا باید سعیشان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و سپس به جذب رای به نفع کاندیدای خودشان باشد .
امام‌جمعه موقت مراغه با اشاره به اینکه حماسه‌ای دیگر در انتظار مردم ایران است خاطرنشان کرد : به حول و قوه الهی در ۷ اسفند شاهد حماسه‌ای دیگر از سوی مردم خواهیم بود البته برای ایجاد شورونشاط باید تلاش کنیم که حضور گسترده‌تر باشد.
وی با اشاره به تضعیف شورای نگهبان از سوی برخی افراد تصریح کرد : شورای نگهبان موجب مشروعیت و قانونی بودن انتخابات هست ؛ با این حال عده ای میخواهند ۴ سال مجلس این کشور را زیر سوال ببرند .
حجت‌الاسلام محمدی راد بابیان اینکه بعضا شاهد بد اخلاقی های انتخاباتی از سوی برخی طرفداران کاندیداها هستیم افزود : کاندیداهای محترم ، بایدها و نباید های انتخاباتی را رعایت کنند و در چهارچوب قانون تبلیغات انجام دهند.
وی ادامه داد : هر کس باید برای تبلیغ خودش تلاش کند نه برای تخریب دیگری؛ پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی خواست تمامی ملت است.
خطیب موقت جمعه مراغه به لزوم تلاش همگی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو تأکید کرده و گفت : همه باید در افزایش اقتدار نظام تلاش کنیم ؛ طرفداران کاندیداها هم تنها باید به تبلیغ کاندید خود بپردازند نه تخریب دیگری.
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تعهد و تخصص را از ویژگی های بارز یک نماینده اصلح دانسته و گفت : مردم باید به کسی رای دهند که تعهد در اخلاق و تخصص در عمل داشته باشد.