فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : نشر و ترویج حقیقت جویی و ازادی خواهی در جهان از پیامدهای انقلاب اسلامی است.

Picture10000444412-347-400x291به گزارش رصد مراغه،سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مراغه افزود : انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از نهضت های آزادی بخش و رهایی بخش بشریت بوده و نظام مقدس اسلامی پرچم دار استقلال ، آزادی و نفی سلطه در جهان است.

وی اظهار کرد : پیام اصلی انقلاب اسلامی به نسل های آینده ، پیام استقلال ازادی ، ولایتمداری و ایستادگی در بربار هرگونه سلطه ، استبداد و استعمار است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : رژیم طاغوت در دوران تاریک خود ، ظلم های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرد لیکن با رهبری های داهیان امام راحل و وحدت آحاد مردم ، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اکنون شاهد درخشش و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی هستیم.

شالچی زاده اضافه کرد : برپایی نمازجمعه و حضور پرشکوه احاد ملت به عنوان یادگار ماندگار انقلاب شکوهمند اسلامی ، پیام آور وحدت ، همدلی و ایستادگی و ولایتمداری مردم بصیر ، انقلاب و ولایی این مرز و بوم است.

وی خاطرنشان کرد : اگر امروز کسانی در دنیا به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی (ص) هستند ، به دلیل هراس از گسترش این دین کامل و فراگیر در سراسر گیتی است.