هواشناسی مراغه : تداوم سامانه بارشی تا فردا بصورت برف و باران / رفته رفته دمای هوا کاهش میابد         به گزارش رصد مراغا رئیس مرکز پیش‌بینی آب و هوا در شهرستان مراغه گفت: پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرستان برای امروز  بصورت بارش باران و برف می باشد […]

 

Weather Icons ( www.rezagraphic.ir )

 

هواشناسی مراغه : تداوم سامانه بارشی تا فردا بصورت برف و باران / رفته رفته دمای هوا کاهش میابد

 

 

 

 

به گزارش رصد مراغا رئیس مرکز پیش‌بینی آب و هوا در شهرستان مراغه گفت: پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرستان برای امروز  بصورت بارش باران و برف می باشد که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت .

حاجی زاده افزود : رفته رفته هوا سرد شده و شاهد باریدن برف خواهیم شد ، البته در ارتفاعات بارش ها بصورت برف است .

وی در خصوص میزان بارندگی تا آخر پاییز گفت : میزان بارندگی تا آخر پاییز امسال ۱۱۴/۶میلیمتر می باشد که نسبت به سال پیش کاهش یافته است بطوری که سال پیش میزان بارندگی ۱۸۵/۲میلیمتر بود.

براساس اعلام سایت سازمان هواشناسی  ،  بیشینه دمای مراغه در ۲۴ ساعت گذشته۶ درجه بالای صفر و کمینه دما ۳ درجه بالای صفر بوده است که طبق نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا ۴ الی ۶ درجه سردتر شود.

مراغه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی بوده که از این میزان حدود ۲۱ هزار و ۱۵۰ هکتار به زیر کشت انواع باغات اختصاص دارد.

گفتنی است وضع هوای فعلی مراغه نیمه ابری ، نم نسبی  % ۵۸ ، دید افقی  بیش از ۱۰ کیلومتر و دمای هوا ۸ درجه بالای صفر می باشد.