مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با هدف مردمی کردن اقتصاد مقاومتی و کمک به معیشت خانوار به همت سپاه ناحیه مراغه خبر داد. به گزارش رصد مراغا؛ علی پاشایی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه گفت: قرارگاه بسیج سازندگی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن اقتصاد […]

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با هدف مردمی کردن اقتصاد مقاومتی و کمک به معیشت خانوار به همت سپاه ناحیه مراغه خبر داد.

۲۴۵۸۰۳_۱۹۰

به گزارش رصد مراغا؛ علی پاشایی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه گفت: قرارگاه بسیج سازندگی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن اقتصاد مقاومتی ،بخشی از طرح هایی که منجر به خود کفایی خانواده ها می شود را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود:از مجموعه اقداماتی که بسیج سازندگی با همکاری سازمان ها و اقشار در خصوص الگوسازی طرح های اقتصاد مقاومتی انجام می دهد، می توان به ترویج و فرهنگ سازی فعالیت های بومی در بین روستائیان ، تامین سرمایه اولیه جهت ورود به طرح های مذکور ، ترویج مصرف محصولات سالم و تلاش در جهت تغییر ذائقه مردم اشاره کرد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی مراغه در ادامه سخنان خود با اشاره به اهداف این طرح گفت : مردمی کردن اقتصاد مقاومتی ،الگو سازی بخشی از عرصه های اقتصاد مقاومتی، کمک به دولت در اجرای طرح عظیم توسعه بخش کشاورزی،کمک به معیشت خانوارهای روستایی،ترویج و تقویت فرهنگ کار،تولید و کارآفرینی ،افزایش سرانه تولید روستایی و ایجاد تعادل و کنترل بازار عرضه و تقاضا بخشی از هدف برگزاری این طرح است.

وی اظهار کرد : کارشناسان و مسئولین بسیج سازندگی با حضور در روستاها و برگزاری کلاس های متعدد شیوه علمی کردن کشاورزی در قالب اقتصاد مقاومتی را آموزش می دهند.

۱ (۴)(۱) ۱ (۵)(۲) ۱(۳)