عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه مراغه گفت : تا زمانی که ملت ایران اتحاد خود را حفظ کنند نقشه های دشمنان شکست خواهد خورد .     به گزارش رصدمراغا ؛حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نامه رئیس‌جمهور به رهبری در خصوص موفقیت برجام و جواب […]

۸۱۸۱۸۱۴۶-۷۰۲۶۵۷۳۷

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه مراغه گفت : تا زمانی که ملت ایران اتحاد خود را حفظ کنند نقشه های دشمنان شکست خواهد خورد .

 

 

به گزارش رصدمراغا ؛حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نامه رئیس‌جمهور به رهبری در خصوص موفقیت برجام و جواب رهبری به در این خصوص گفت : رهبر انقلاب از اجرایی شدن برجام رضایت داشتند ولی تذکری هم دادند که دولت باید مدنظر قرار دهد .

وی ادامه افزود : رهبر معظم انقلاب خرسندی خود را از اجرایی شدن برجام اعلام کردند ولی در ادامه فرمودند که مسئولین نباید فریب نیرنگ‌های آمریکا را بخورند ؛ باید مواظبت بشود طرف مقابل تمامی تعهدات خود را انجام دهد.

امام‌جمعه مراغه ادامه داد : امروز قدرت‌های استکباری ، ایران هسته‌ای را به رسمیت شناخته‌اند ولی مسئولان نباید فریب ظاهرسازی‌های آمریکا را بخورند.

وی با بیان اینکه انرژی هسته ای ایران صلح آمیز بوده و فتوای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حرام بودن استفاده از تمامی سلاح های کشتار جمعی نیز گواه این ادعا است، گفت: در این مذاکره ها مسوولان ایران با تکیه بر هدایت های رهبری و پشتوانه مردمی توانستند  از حقوق ایران دفاع کنند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد : مسئولان باید در مقابل نقض عهد طرف‌های مذاکره کننده مقابله‌به‌مثل کنند و ذره‌ای از منافع کشور و ملت ایران عقب‌نشینی نکنند .

وی سر خم کردن استکبار جهانی و نشستن بر سر میز مذاکره را نتیجه ایستادگی ملت ایران دانسته و گفت: مادامی‌که مردم درصحنه باشند و از دین ، مذهب ، عزت و آبروی کشور و ولایت دفاع کنند دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند .

امام‌جمعه مراغه تصریح کرد : ملت ایران با اتحاد کامل در ۲۲ بهمن و ۷ اسفند مثل قبل حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و دشمنان نظام را مأیوس خواهند کرد .

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها متذکر شد :تبلیغات زودهنگام مصداق نقض قانون است و کاندیداها باید به این مسئله توجه داشته باشند .

حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود : مدت تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی یک هفته و برای مجلس خبرگان دو هفته هست که انتظار می‌رود همه داوطلبان رعایت کنند .

وی در ادامه به شرکت تمامی آحاد مردم در انتخابات اشاره‌کرده و بیان داشت : انتخابات یک مانور و حضور درصحنه به‌حساب می‌آید و هر کس که عرق ملی دارد باید در انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام/