فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۶۱۵ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری یک سارق اینترنتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش رصدمراغا به نقل از ایرنا ؛ سرهنگ سهراب رحیم زاده، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو روز گذشته ماموران این فرماندهی با انجام پنج ماموریت موفقیت آمیز، […]

 فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۶۱۵ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری یک سارق اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رصدمراغا به نقل از ایرنا ؛ سرهنگ سهراب رحیم زاده، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو روز گذشته ماموران این فرماندهی با انجام پنج ماموریت موفقیت آمیز، موفق به کشف ۶۱۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق از چهار متهم، دستگیری یک سارق اینترنتی و دو سارق لوازم خودرو شدند.
وی اظهار کرد: پلیس فتا با شکایت یک شهروند مراغه ای مبنی بر برداشت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال وجه از حساب بانکی وی، کشف این سرقت را در دستور کار خود قرار داد و موفق به دستگیری یک نفر که به صورت اینترنتی مبالغ را از حساب بانکی برداشت می کرد، شدند.
فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف ۴۷۳ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق خارجی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: ارزش این کالاها ۱۱۵ میلیون ریال بوده که در این ارتباط صاحب دو واحد صنفی دستگیر و یک خودروی پراید توقیف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
سرهنگ رحیم زاده، ادامه داد: با توجه به اینکه مبارزه با کالای قاچاق از مهمترین ماموریت های این فرماندهی است، ماموران یگان امداد در یک عملیات دیگر موفق به کشف یک هزار و ۱۸۰ هزار ثوب لباس قاچاق به ارش ۵۰۰ میلیون ریال شده و در این راستا نیز یک نفر دستگیر و خودوری باری کامیونت نیز توقیف شده است.
وی، با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت های خرد از دیگر برنامه های اجرایی این فرماندهی است، اظهار کرد: با توجه به شیوع سرقت لوازم خودرو در این شهرستان، ماموران کلانتری ۱۲ پس از شکایت برخی شهروندان موفق به دستگیری دو سارق با ۱۶ فقره سرقت شده اند.

انتهای پیام