فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : ولایت فقیه مایه قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.ولایت فقیه مایه قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.   به گزارش رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در جمع پایوران سپاه ناحیه مراغه افزود : صیانت از حریم ولایت و رهبری به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی ، […]

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : ولایت فقیه مایه قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.ولایت فقیه مایه قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

 

۱ ۰۷۸
به گزارش رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در جمع پایوران سپاه ناحیه مراغه افزود : صیانت از حریم ولایت و رهبری به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی ، رسالت و تکلیف همه آحاد جامعه به ویژه پاسداران و بسیجیان این مرز و بوم است.
وی اظهار کرد : همه آحاد و دستگاه ها باید مراقب نفوذ دشمن به ویژه در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز جامعه اسلامی در این برهه حساس و سرنوشت ساز  در آستانه انتخابات باشند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : مردم محوری ، ایمان و معنویت ، شجاعت و ولایتمداری از مولفه های قدرت نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر هجمه های روزافزوان دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
سامی اضافه کرد : دشمن با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی درصدد ایجاد جدایی بین مردم و بدنه نظام و مسئولین بوده و به واسطه جریان نفوذ در راستای نقشه های شوم خود گام برمیدارد.
وی خاطرنشان کرد : نظام سلطه با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی  و رسانه ای ، در راستای ضربه زدن به اعتقادات و باورها و ارزش های اسلامی و انقلابی ملت تلاش می کند لیکن هوشیاری در این خصوص ضروری است.

انتهای پیام / ق