یریدون لیطفؤوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لوکره الکافرون میخواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند حال آنکه خدا نور خود را کامل خواهد گردانید، هرچند کافران را ناخوش افتد. رژیم منحوس و کودک کش آل سعود با اقدام جدید خود قلب مسلمین جهان را به درد آورد و با ریختن […]

یریدون لیطفؤوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لوکره الکافرون

in97dex
میخواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند حال آنکه خدا نور خود را کامل خواهد گردانید، هرچند کافران را ناخوش افتد.
رژیم منحوس و کودک کش آل سعود با اقدام جدید خود قلب مسلمین جهان را به درد آورد و با ریختن خون عالمی مجاهد و انسانی بی گناه ماهیت پست و ضد اسلامی خود را عیان ساخت.
این نمایش جنایتکارانه در حالی صورت می پذیرد که نیروهای مقاومت و پیروان اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) هر روز شکست های مفتضحانه ای را بر محور غربی ،عربی،عبری تحمیل می نمایند و تلاشهای مذبوحانه خائنان خللی در اراده ی امت رسول الله(صلی الله علیه و آله) در باز پس گرفتن مجد و عظمت خود ایجاد نخواهد کرد.
بدخواهان بدانند که کشته شدن در راه خدای متعال عادت ما و شهادت کرامت خدای عظیم است بر ما پیروان اهل بیت(صلوات الله علیهم اجمعین).
آل یهود زبون نیز بزودی شاهد خواهد بود که خون مظلومین چگونه ریشه ظلم و جورش را به فنا خواهد داد که: (( الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم))
در پایان یاد آور می شویم فرمایش امام خمینی(رحمت الله علیه) را در گرامیداشت یاد شهدای حج که فرمودند: (( انشاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد))
جهانیان بدانند که به تعبیر امام خامنه ای(مدظله العالی) بیداری سرکوب شدنی نیست و به لطف حق همگان شاهد آن خواهند بود که این قرن، قرن اسلام ناب محمدی خواهد بود