استاد سطح عالی حوزه های علمیه مراغه گفت : دفاع از حریم ولایت فقیه ، رسالتی بزرگ برای آحاد امت اسلامی است.     به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام فصیح نیا در گفت و گوی اختصاصی با رصدمراغا با تاکید بر لزوم صیانت از حریم ولایت فقیه افزود : شرکت در انتخابات مجلس […]

استاد سطح عالی حوزه های علمیه مراغه گفت : دفاع از حریم ولایت فقیه ، رسالتی بزرگ برای آحاد امت اسلامی است.

 

 

IMG_۲۰۱۴۰۸۰۴_۱۴۴۳۴۵_۵۳۸
به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام فصیح نیا در گفت و گوی اختصاصی با رصدمراغا با تاکید بر لزوم صیانت از حریم ولایت فقیه افزود : شرکت در انتخابات مجلس خبرگان برای دلسوزان نظام اسلامی ، در حقیقت دفاع از ولایت و رهبری در عصر حاضر است.
وی اظهار کرد : دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی باید در تمامی صحنه ها از جمله انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری مورد توجه قرار گیرد.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت : شرکت در این انتخابات وظیفه و رسالتی مهم برای تمامی دلسوران و در جهت صیانت و دفاع از حریم ولایت بوده و باید از آبروی خود در این راه مقدس هزینه کرد.
حجت الاسلام فصیح نیا اضافه کرد : آبروی همه ما با انقلاب و ولایت و رهبری بوده و باید در این صحنه خطیر از همه داشته های خود هزینه کرده و ذره ای پا پس نخواهیم گذاشت.
وی ادامه داد : تقویت جایگاه رهبری به عنوان جانشین برحق امام عصر (عج) حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باید تکلیف همه شرکت کنندگان در این انتخابات حساس است.
مدیر حوزه علمیه مراغه خاطرنشان کرد : احتیاط و شرکت نکردن افراد واجد الشرایط در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای دفاع از حریم ولایت ، عدم عمل به تکلیف الهی و شرعی است.
حجت الاسلام فصیح نیا تصریح کرد : بنده با توجه به اینکه حدود ده سال سابقه تدریس در سطوح مختلف در حوزه های علمیه قم و مراغه را دارم ؛ همواره بر این عقیده تاکید کرده ام که حضورم در این انتخابات حتی اگر تایید صلاحیت علمی نیز نشوم ،  تکلیفی سترگ برای صیانت از حریم ولایت در عصری که بیشترین هجمه های دشمن و ایادی و فریب خوردگان داخلی صورت می گیرد؛ خواهد بود.

 

انتهای پیام/