مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : وجود ولایتمداری و بصیرت ، تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.     به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام کاملی فر در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه مراغه افزود : تدابیر حکیمانه و هوشمندانه و مواضع قدرتمندانه و قاطه رهبر معظم انقلاب […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : وجود ولایتمداری و بصیرت ، تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

 

۱ ۰۶۷

 
به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام کاملی فر در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه مراغه افزود : تدابیر حکیمانه و هوشمندانه و مواضع قدرتمندانه و قاطه رهبر معظم انقلاب ، رمز عبور و راهگشا در گردنه های حساس و شرایط سخت و فتنه های اخیر است.
وی اظهار کرد : پذیرش ولایت الهی ، بصیرت پایبندی به شریعت اسلامی از گام های مهم در راستای ولایتمداری  در عصر حاضر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : تبعیت از جانشین برحق ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه در عصر غیبت مصداق اصلی ولایتمداری بوده و عدم پیروی و تبعیت از جانشین حجت الهی در واقعه عظیم عاشورا مصداق عینی پیدا کرد.
حجت الاسلام کامی فر اضافه کرد : دشمن در عصر حاضر می خواهد باورها و اعتقادات امت اسلامی را تضعیف کرده و از بین ببرد لیکن هوشیاری در این خصوص ضروری و حیاتی است.
وی ادامه داد : دشمن درصدد حذف تفکر انقلابی ، روحیه جهادی و حماسی و بسیجی در کشور برای ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد : جلوگیری و پیشگیری از ایجاد رخنه و نفوذ در قالب بسترهای نفوذ از جمله دغدغه های مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : فرهنگ جهاد ، ایثار و شهادت باید به نسل های آینده انتقال یابد.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود : انقال فرهنگ ایثار و شهادت موجب تقویت بنیه اعتقادی و روحیه و تفکر بسیجی در جامعه خواهد شد.
وی اظهار کرد : احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهمترین سلاح برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان توسط بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت ضروری است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه به صورت فرهنگی عمیق و پایدار شکل گرفته و مورد توجه قرار گیرد.
سامی اضافه کرد : با توجه به هجمه ها و نقشه های شوم نظام سلطه ، حمایت های مادی و معنوی از جبهه مقاومت اسلامی در سطح جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد : باتوجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات سرنوشت ساز پیش رو ، همه باید به رسالت خود عمل کرده و از هرگونه ملاحظه کاری خودداری کرده و به وظیفه پاسداری و صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی خود عمل نمایند.

انتهای پیام/ق