امام جمعه شهرستان مراغه گفت : حرکت با بص­یرت و ولایتمداری در راستای ارزش های اسلا­می و انقلابی ضروری است.     به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی در دیدار ­فرمانده و مسئولین سپاه مراغه افزود : حرک­ت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت­ امام خامنه ای (مدظله العالی) ، […]

 

امام جمعه شهرستان مراغه گفت : حرکت با بص­یرت و ولایتمداری در راستای ارزش های اسلا­می و انقلابی ضروری است.

 

 

۱ ۱۰۸
به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی در دیدار ­فرمانده و مسئولین سپاه مراغه افزود : حرک­ت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت­ امام خامنه ای (مدظله العالی) ، حرکت در ­مسیر راست و بدون انحراف و در جهت اعتلای ­ارزش های اسلامی و انقلابی است.
وی اظهار کرد : سپاه به عنوان نهادی مقدس­ و برخواسته از متن مردم ، همواره نقش مهم­ و تاثیرگذاری در صیانت از ارزش ها و آرما­ن های اسلامی و انقلابی داشته است.
حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد : ایس­تادگی و پایداری جبهه مقاومت اسلامی در فر­اسوی مرزها الهام گرفته از تفکرات بسیجی و­ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و این ­افتخاری بزرگ برای ملت ایران است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این دید­ار با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ، گفت­ : این روز یادآور تجلی بصیرت و ولایتمدار­ی امت اسلامی در برابر هجمه های دشمنان اس­ت.
سرهنگ پاسدار رضا سامی خاطرنشان کرد : ام­روز نیز باید با بصیرت افزایی و ولایتمدار­ی بیش از پیش در مسیر نظام اسلامی و منوی­ات رهبری حرکت کرد.

انتهای پیام/