به گزارش رصد مراغا روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی روز پیوند ملت و رهبری بیانیه ای را صادر کرده است       باسمه تعالی   “الیوم یئس الذین کفروا من دینکم”             مائده ۳   «هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می […]

 

 

به گزارش رصد مراغا روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی روز پیوند ملت و رهبری بیانیه ای را صادر کرده است

 

۲۵۳۴۵طط۳_۱۰۲

 

 

باسمه تعالی

 

“الیوم یئس الذین کفروا من دینکم”             مائده ۳

 

«هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می‌بیند. این کارها ، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام پذیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است.»   حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

حماسه ۹دی ۸۸ در امتداد انقلاب ۵۷، آغاز یک انقلاب دیگر بود، نه فقط یک حادثه بزرگ یا یک پاسخ به دشمن و معاندین داخلی و غفلت زدگان از خواص، بلکه جهشی دیگر از مراتب انقلاب در ادامه انقلاب کبیر اسلامی بود.

این روز ،پیوند ملت و رهبری و ولایت را مستحکم تر نمود و نقش بی بدیل و شگرف آن در طوفان حوادث سهمگین را برجسته تر کرد و استواری ایمان مردم به نظام دینی را در مقابل دیدگان جهانیان، با شکوه و عظمت تمام به نمایش گذاشت.

۹ دی، جمعبندی عالمانه ملت در پاسخ به فتنه بود که موجب تقویت بیش از پیش ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی شد.

۹ دی، تجلی غیرت دینی مردم و خروشی بر هر نگاه خیانت بار به آرمان های انقلاب و ارزش های دینی بود.

۹ دی، اخطاری بود به آنان که از بیرون مرزها به شکلی مستمر در فکر براندازی نظام اسلامی هستند و هشداری بود به عناصر و جریان هایی که در داخل، آرزوی غلتیدن نظام به دامان نظام سلطه، توسعه غربی را در ذهن خود می پرورانند. و نیز نهیبی بود به غفلت زدگان خودی که ناخواسته آب بر آسیاب خصم پلید ریخته و با همراهی یا سکوت خود برای دشمن فرصت سازی می نمایند و بیدارباشی بود برای مسئولین تا تحرکات دشمن را دقیق تر و هوشیارانه تر رصد کنند.

۹ دی، نمایش یک ارتقاء جهش گونه در فهم سیاسی ملت بود که با تقویت توان خود دشمن را مأیوس کرد.

۹ دی، ترسیم خطی بود که صف خودی را از غیر خودی جدا کرد.

حماسه ۹ دی، بیانگر وجود ظرفیت دفاعی پرقدرت نظام در مقابل هرگونه تهدید داخلی و خارجی بود که هرگز دشمن را توان محاسبه این توانمندی نهفته در ظرفیت معنوی امت اسلامی نیست.

حماسه ۹ دی، حاصل تلاش و تدارک حزب، جریان یا گروه خاصی نبود، بلکه خروش خودجوش ملت علیه توطئه خارجی و نفاق داخلی بود.

حماسه ۹ دی، نهیبی بود علیه توطئه تمام عیار و پیچ در پیچ براندازی نظام، که نقشه اتاق فکر دشمن را خنثی کرد و خواب از چشمان آن ها ربود و عوامل و ایادی داخلی خصم دون را فلج نمود.

مسلم است اگر نبود عوامل داخلی همسو با فتنه طراحی شده دشمن، اعم از معاندین و برخی عناصر ناهمخوان با تفکرومکتب امام راحل و رهبری عزیز، هرگز چنین فاجعه ای اتفاق نمی افتاد. برخورد دو پهلو با نظام مقدّس و سکوت برخی خواص ، بیش از پیش دشمن پلید را در اجرای مقاصد شوم فتنه ۸۸ جسور کرد ومتأسفانه در ادامه فتنه تا ۹ دی و حتی بعد از آن، آنگونه که در ادبیات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه منعکس است، برخی ازخواص برخورد شایسته ای نکردند و هشدارهای دلسوزانه آن حکیم فرزانه را جدی نگرفتند.

 

هنوز که هنوز است عده ای کوته فکر، علیرغم اثبات عملی وهشدارهای سکاندارانقلاب اسلامی ،باور ندارند ریشه اصلی مشکلات، در نوع نگاه به جبهه استکبار است. هنوز عده ای باور ندارند آمریکا شیطان بزرگ است و در اظهارات خود حتی یک بار از این تعبیر امام راحل استفاده نکرده اند!!!.

امّت حزب الله وشهر۱۴۰۰شهیدشهرستان مراغه هشدارمی دهند کسانی که هنوز پیام ۹ دی را درک نکرده اند بیدار باشند و بدانند اصلی ترین شاخص انقلاب اسلامی از دیدگاه خمینی کبیر(ره)، استکبارستیزی، و در رأس آن آمریکا ستیزی می باشد. این خصیصه هرگز از فرهنگ انقلابی مردم شجاع و آزاده ایران اسلامی زدوده نخواهد شد ولو چند صباحی برخی از افراد در مقابل جبهه استکبار و آمریکا رویکردی سازش کارانه داشته باشند.وعده ای ازنابخردان مزدور که باتضعیف ایام استکبارستیزی وممانعت ازحضورمردم شهیدپروردرصحنه های مبارزه ونفرت ازاستکبارجهانی وباتضعیف نهادهای مقدسی چون شورای نگهبان،سپاه ،بسیج ومهم ترازهمه فرهنگ شهادت ،درصددزمینه سازی اجرای سناریوی نفوذوتضعیف باورهای متعالی وانقلابی رادارندبه هوش باشندکه مغضوب ومقهور وارثان ۹دی گردیده وجزنفرت دنیوی و عذاب الیم ودردناک اخروی بهره ای ازاین شیطنتهانخواهندبرد.وبترسندازروزی که سکوت امت حزب الله شکسته شود که جایگاهشان آشغالدان تاریخ بیشترنخواهدبود. وبه عده ای ظاهرسازومنافق هشدارمی دهد شایسته نیست جواب اعتماد مردم شریف و نجیب این باشد که فرامین و تذکرات عزت بخش رهبری را با تجلیل نمادین در جلسات و سمینارها و مصاحبه ها در عمل به بوته فراموشی بسپارند. و نیز شایسته نیست نیروهای متدین و وفادار به رهبری و آفرینندگان حماسه ای نظیر ۹ دی را با انگ و تهمت افراطی گری، از تمامی مناسب خدمت کنار بگذارند. و در مقابل افرادی را در پست های کلیدی بکار گیرند که قرابت فکری یا عملی با فتنه دارند و یا هیچ ارتباط گفتمانی با ۹ دی ندارند.

امّت حزب الله هوشیارباشندکه درآستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی ودرپوشش سوءاستفاده ازپس برجام،عده ای ازخودباختگان وفرسودگان سیاسی وعوامل اصلی فتنه ۷۸و۸۸،که شهوت تصاحب برخی جایگاه های حساس راازاول هم دردل داشته اند باطرح شورای رهبری ورهبری شورایی درصدد تکمیل پازل دشمنان قسم خورده انقلاب شکوهمنداسلامی هستندکه البته جواب قاطعانه رادرروز هفتم اسفندماه دریافت خواهندنمود. وصدالبته نبایدفراموش کنیم که این همه شکوه و اقتدار، حاصل عمل کردن به یک جمله از وصایای امام راحل است که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد و از آغاز تا کنون یکپارچگی ملت در اطاعت از ولی خود، نظام را از گردنه های خطرناک به سلامت عبور داده وخواهدداد.

بسیجیان وپاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه ضمن بیعت مجدّدبانائب امام زمان (عج)وفرمانده معظم کل قوا حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) که خالق اصلی یوم الله نهم دی باتقدیم وکف نهادن آبرو و جان مبارک خودبودند با باور عمیق به ظرفیت دینی مردم و تمسک به عروه الوثقی و حبل متین نظام یعنی ولایت فقیه در زنده نگاه داشتن پیام آن روز نورانی، از هیچ کوششی دریغ ننموده و از تمامی ظرفیت بسیجیان بصیر وامت شهیدپرور در صیانت از دستآوردهای ارزشمند حماسه ۹ دی استفاده خواهد نمود.

 

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه

۰۸/۱۰/۱۳۹۴