به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام فیضی زاده ، مسئول ستاد مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی مراغه در گفت‌وگو با رصدمراغا ، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی در این شهرستان، اظهار کرد:   ۹ دی، نور بصیرت الهی را در دلهای مردم بیدار کرد و مردم در این تاریخ، تاریخ […]

DSC00245

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام فیضی زاده ، مسئول ستاد مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی مراغه در گفت‌وگو با رصدمراغا ، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ مردمی پاسداشت حماسه ۹ دی در این شهرستان، اظهار کرد:   ۹ دی، نور بصیرت الهی را در دلهای مردم بیدار کرد و مردم در این تاریخ، تاریخ ساز شدند.

وی افزود : ۹دی، حرکتی است که الگوها و آرمان هایش، برگرفته از آموزه‌های دین اسلام و رنگ و بویش نشات گرفته از روحیه انقلابی مردم ایران اسلامی بود، این روز را همه به خاطر دارند.

وی ادامه داد : آنچه بر اهمیت و عظمت حماسه ۹ دی در سال ۱۳۸۸ می افزاید و آن را نسبت به دیگر روزهای تاریخی انقلاب اسلامی متمایز می کند، در ذات و جوهره این حماسه عظیم مردمی نهفته است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه خاطرنشان کرد : در آستانه فرارسیدن ۹دی روز بصیرت ، همایش بزرگ مردمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاملی فر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا باحضور تمامی اقشار مردم برگزار می شود.

وی تصریح کرد : این مراسم نهم دی ماه امسال ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق