در گفتگو با مدیران کل بنیاد شهید و آموزش و پرورش استان آخرین جزئیات از تغییر نام مدارس را پیگیری شد.     به گزارش رصدمراغا به نقل از تبریزبیدار، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر ارسال نامه از سوی خانواده های شهدای مراغه ای به استاندار مبنی بر تغییر نام مدارس این شهر در خروجی […]

 

tabrizebidar139410061307481451209068ir15_300x210

 

 در گفتگو با مدیران کل بنیاد شهید و آموزش و پرورش استان آخرین جزئیات از تغییر نام مدارس را پیگیری شد.

 

 

به گزارش رصدمراغا به نقل از تبریزبیدار، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر ارسال نامه از سوی خانواده های شهدای مراغه ای به استاندار مبنی بر تغییر نام مدارس این شهر در خروجی سایت ها قرار گرفت.

در این نامه، خانواده های شهدا ضمن گلایه از جبارزاده بابت تغییر اسامی مدارس که نام شهدا را یدک می کشیدند نوشته بودند: مع الوصف در کمال تاسف چند ماهی است که شاهد بروز و ظهور سیاست هایی در شهرستان مراغه آن هم از سوی یک مقام مسئول دولتی که در رأس نهاد حساس و مهمی چون آموزش و پرورش قرار گرفته است می باشیم، که بدبختانه همنوا و همقدم با دشمنان این مرزوبوم و در اقدامی غیر قابل توجیه، اقدام به حذف نام مبارک مقام معظم رهبری و شهیدان و سرداران لشکر عاشورا از عناوین دبیرستان ها نموده و تعداد زیادی را نیز در دست اقدام دارند.

در این خصوص خبرنگار تبریزبیدار در گفتگو با صمدیان، مدیرکل بنیاد شهید استان ابعاد این ماجرا را جویا شد.

مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان اظهار داشت: طی روزهای اخیر با مدیرکل آموزش و پرورش صحبت کردیم و قرار بر این شد که ایشان نماینده ویژه ای را برای پیگیری ابعاد این ماجرا اعزام نمایند.

وی افزود: اصل قضیه، آنگونه که برخی رسانه ها به این ماجرا پرداختند نبوده است.

صمدیان تاکید کرد: قطعا تغییر نام مدارس منتفی است و این کار به سرانجام نخواهد رسید.

همچنین پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به تبریزبیدار گفت: روز گذشته نماینده ویژه ای را به مراغه اعزام کردیم و این مشکل حل شده است.

وی افزود: البته تغییر نام برای مدارسی اتفاق افتاده که منحل شده بودند ولی با این وجود دستور توقف و اصلاح این اقدام را صادر کردیم و هم اکنون این مشکل حل شده است.

پاشایی در پاسخ به این سوال که همه مدارسی که تغییر نام داده اند منحل نشده بودند نیز ابراز داشت: آنگونه که رسانه ها بدان پرداختند نبوده و هم اکنون نیز این مشکل مرتفع گردیده است.

انتهای پیام/