به گزارش رصد مراغا ؛ سرهنگ پاسدار علی قادری در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مراغه افزود : بسیج به عنوان پشتوانه مردمی در کنار سپاه با تکیه بر تفکر متعالی امام راحل و رهبری ، هرجا که نیاز بوده در صحنه های خطیر حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است. وی اظهار کرد […]

۲ (۱)

به گزارش رصد مراغا ؛ سرهنگ پاسدار علی قادری در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مراغه افزود : بسیج به عنوان پشتوانه مردمی در کنار سپاه با تکیه بر تفکر متعالی امام راحل و رهبری ، هرجا که نیاز بوده در صحنه های خطیر حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است.
وی اظهار کرد : سپاه و بسیج برگرفته از تفکر ناب امام راحل (ره) و در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب مجاهدت های بی نظیری داشته است.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت : حضور تفکر بسیج تفکری بر مبنای ایثار ، اخلاص و شهادت طلبی شکل گرفته و همواره در برابر تهدیدات و هجمه های نرم و سخت دشمنان ایستاده و با آن مقابله می کند.
قادری با اشاره به جبهه گیری دشمنان بر علیه دشمنان بر علیه سپاه و بسیج خاطرنشان کرد : شیطنت های برخی از دشمنان و ایادی آنها به دلیل هراس از اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور سپاه و بسیج در جبهه مقاومت و مقابله با نظام سلطه است.
وی اضافه کرد : امنیت پایدار کنونی و اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور مردمی بسیج و سپاه در عرصه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی است.
قادری تصریح کرد : امروز نیز باید حرکت آحاد ملت و بسیجیان و پاسداران در مسیر مستقیم که همان مسیر ولایت و رهبری بوده ، باشد چرا که راهی جز این راه انحراف از آرمان های اسلامی و انقلابی است