به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مراغه افزود : سپاه و بسیج همواره در تامین امنیت در کشور و فراتر از مرزهای میهن اسلامی همتی مضاعف و مجاهدتی عظیم داشته است. وی اظهار کرد : دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی […]

۲ (۴)
به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مراغه افزود : سپاه و بسیج همواره در تامین امنیت در کشور و فراتر از مرزهای میهن اسلامی همتی مضاعف و مجاهدتی عظیم داشته است.
وی اظهار کرد : دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی رسالت عظیم سپاه و بسیج در عصر حاضر بوده و در این راه نقش انکارناپذیر و حیاتی خود را نشان داده است.
حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد : سپاه و بسیج شجره طیبه ای هستند که توسط امام راحل و با هدف صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی بنا نهاده شده است.
وی اضافه کرد : امنیت حاضر در کشورمان و نیز قدرت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه برگرفته از تفکر بسیج و سپاه بوده و این مایه مباهات و افتخار ملی و اسلامی است.
در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده فرمانده سسابق سپاه ناحیه مراغه تجلیل و سرهنگ پاسدار رضا سامی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام/