تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه پیام نور مراغه و مرکز رشد شهید فراحی بسیج مراغه با هدف استفاده از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و تجهیزات طرفین به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان به امضا رسید. به گزارش رصدمراغا ، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه پیام نور […]

 

 

تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه پیام نور مراغه و مرکز رشد شهید فراحی بسیج مراغه با هدف استفاده از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و تجهیزات طرفین به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان به امضا رسید.

photo_2015-12-15_20-36-30

به گزارش رصدمراغا ، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه پیام نور مراغه و مرکز رشد شهید فراحی بسیج مراغه از سوی دکتر علی باغبان رئیس دانشگاه پیام نور مراغه و مهندس مجید مرادی معاون علمی پژوهشی سپاه مراغه امروز به امضا رسید.

دکتر علی باغبان رئیس دانشگاه پیام نور مراغه ، در این جلسه گفت: فعالیت‌های علمی پژوهشی از اولویت‌های تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی است .

وی افزود: هم دانشگاه پیام نور و هم‌مرکز رشد بسیج مراغه دارای پتانسیل‌های علمی بوده که می‌توان از این ویژگی‌ها بهترین بهره‌ها را برای پیشرفت علمی شهرستان ببریم .

رئیس دانشگاه پیام نور مراغه ابراز امیدواری کرد : به‌طور حتم همکاری با مرکز رشد بسیج مراغه می‌تواند به رشد و اعتلای دانشگاه آزاد پیام نور و به‌تبع آن تحقق منویات مقام معظم رهبری منجر شود.

وی اجرای پرژه های مشترک در جهت رفع نیاز های صنعتی و فناورانه شهرستان مراغه و منطقه را از اهداف مهم و اساسی این تفاهم نامه برشمرد.

دکتر باغبان هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را بهره‌گیری از توانایی‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و تجهیزات طرفین ، به‌منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل و توسعه کسب‌وکار دانش‌بنیان عنوان کرد.

این تفاهم‌نامه در ۱۲ بند به مدت ۲ سال مابین دانشگاه پیام نور مراغه و مرکز رشد شهید فراحی سپاه مراغه منعقد شد.