سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم بتوانم راه تونی اولیویرا را در تیم تراکتورسازی ادامه داده و در سه جبهه مدعی باشیم.     به گزارش رصدمراغا به نقل از آناج، “امیر قلعه‌نویی” سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از امضا قرارداد رسمی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اینکه […]

n00194586-b
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم بتوانم راه تونی اولیویرا را در تیم تراکتورسازی ادامه داده و در سه جبهه مدعی باشیم.

 

 

به گزارش رصدمراغا به نقل از آناج، “امیر قلعه‌نویی” سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از امضا قرارداد رسمی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اینکه به باشگاه بیایم خدمت آقای تونی رسیدم و گفت‌وگوی دوستانه‌ای با ایشان داشتم و از زحمات وی تشکر کردم. امیدوارم با شناختی که از تیم تراکتورسازی دارم بتوانم راه تونی را ادامه داده و در سه جبهه مدعی باشیم.

وی ادامه داد: تیم تراکتورسازی از لحاظ فنی تبم بسیار خوبی است و یکی از دلایلی که موجب شد تا این تیم را انتخاب کنم همین قابلیت‌های بالای تیم بود. طبیعتا هر تیمی ایراداتی دارد که ما سعی می‌کنیم با مشورت آنها را بپوشانیم.

سرمربی جدید تراکتورسازی با بیان اینکه خود وی خواستار حضور هواداران در تمرین امروز شده است، افزود: با صحبت‌هایی که داشتیم به من اعلام کردند که تمرین امروز را بدون حضور هواداران برگزار می‌کنیم اما اتفاقا من گفتم باید مردم در تمرین باشند و درد و دل هایشان را بگویند. شما دیدید در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد مردم آمدند و درد و دل های خود را به آقای رئیس جمهور گفتند.

وی با ابراز تأسف از اتفاقات رخ داده در تمرین تراکتورسازی عنوان کرد: نگرانی من این است که نباید با فرهنگ مردم آذربایجان بازی شود. اتفاقاتی که در تمرین افتاد در شان این مردم نبود. معتقدم این رفتارها از سوی هواداران نبود و کاملا خط دهی شده بود.

قلعه نویی ادامه داد: من برای این تیم یک سال زحمت کشیدم و رکوردهای زیادی را هم با تراکتورسازی توانستیم بشکنیم که یکی از آنها آسیایی شدن با کمترین هزینه بود اما جوسازی‌هایی که علیه من شد یک طرفه بود و جداییم از تراکتورسازی دلایلی داشت که در رسانه ملی مطرح خواهم کرد.

وی با اشاره به فرهنگ بالای مردم شهر تبریز گفت: تبریز از جمله شهرهایی است که هیچ وقت به کسی توهین نمی‌شد ولی با این حال برخی رفتارها باعث می‌شود تا آدم مصمم تر شود. امیدوارم یک تیم خوب درست کنیم و بازی زیبا و تماشاگر پسندی ارائه دهیم.

سرمربی تراکتورسازی ابراز داشت: تراکتورسازی پتانسیل بالایی دارد اما خواسته من این است که به یکدیگر کمک کنیم. شما به عکس‌های باشگاه‌ نگاه کنید مدیران، مربیان و پیشکسوتان زیادی آمدند و رفتند و فقط باشگاه تراکتورسازی مانده است. از سعید عباسی و ایوب ذوالفقاری به خاطر اعتمادشان به من تشکر می‌کنم. پیشنهادات زیادی داشتم اما خوشحالم که در تبریز هستم و با اینکه می‌دانستم علیه من جوسازی می‌شود اما این انتخاب را کردم.

قلعه نویی تصریح کرد: شما ببینید این عده کمی که امروز این برخورد را داشتند رفتارشان فرق می‌کند. تیم نیاز به تقویت دارد که عباسی قول داده این کار را بکند او انسان بزرگی است صداقت و معرفت را در رفتار عباسی دیدم این باعث می‌شود با قوت قلب بیشتری کار کنم. دوستان خبرنگار هم خیلی به من در دور پیش کمک کردند من می‌آیم و روزی می‌روم اما ناراحتم که با فرهنگ آذربایجان بازی شود البته این رفتارهای امروز خطی بود.