وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگذشت دکتر نرمین شهپوری بر اثر تصادف در جاده سامرا و کربلا در مسیر خدمت رسانی به زائران را تسلیت گفت. به گزارش رصد مراغا ؛ سید حسن هاشمی در پیامی نوشت:  توفیق خدمت به زائران حسینی، بسیاری از همکارانمان را برآن داشت تا در مرزها و داخل کشور […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگذشت دکتر نرمین شهپوری بر اثر تصادف در جاده سامرا و کربلا در مسیر خدمت رسانی به زائران را تسلیت گفت.

IMAGE635295284527635000

به گزارش رصد مراغا ؛ سید حسن هاشمی در پیامی نوشت:  توفیق خدمت به زائران حسینی، بسیاری از همکارانمان را برآن داشت تا در مرزها و داخل کشور عراق و مسیر زوار، دل در گرو خدمت به عاشقان امام حسین(ع) بسپارند و خطرهای سفر را به جان بخرند.

 با خبر شدم همکار ارجمندمان سرکار خانم دکتر نرمین شهپوری بر اثر تصادف و در جاده سامرا و کربلا در مسیر خدمت رسانی به زائران ائمه اطهار علیهم السلام جان خود را از دست داده اند.

  این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی تسلیت می گویم. بی شک امام حسین (ع) شفیع خادمان حرم و زائرانش خواهد بود.

پیکر دکتر نرمین شهپوری که بر اثر تصادف ون با سمند در مسیر کربلا به سامرا جان باخته بود صبح دیروز بر دوش مردم مراغه تشییع و در قسمت مزار شهدای گلشن زهرا (س) مراغه به خاک سپرده شد .

دکتر شهپوری به همراه ۲ پزشک و ۲۲ کادر پزشکی به عنوان اولین گروه اعزامی آذربایجان شرقی به زائران پیاده امام حسین (ع) خدمت می کردند .

در حادثه پیش آمده ۱۲ نفر دیگر از کادر پزشکی مراغه مصدوم شده بودند که ۳ نفر از آنان در بیمارستان امیرالمومنین بستری و بقیه مرخص شده اند .