بازدید امام جمعه مراغه از نمایشگاه اختراعات مرکز رشد شهید فراحی بسیج مراغه به گزارش رصد مراغا ؛ در این بازدید ، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی  از فعالیت ها ، اختراعات و ابداعات جوانان فعال در این مرکز بازدید کردند. امام جمعه مراغه در دیدار از نمایشگاه مرکز رشد بسیج مراغه گفت : مسائل […]

بازدید امام جمعه مراغه از نمایشگاه اختراعات مرکز رشد شهید فراحی بسیج مراغه

DSCF2760

به گزارش رصد مراغا ؛ در این بازدید ، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی  از فعالیت ها ، اختراعات و ابداعات جوانان فعال در این مرکز بازدید کردند.

امام جمعه مراغه در دیدار از نمایشگاه مرکز رشد بسیج مراغه گفت : مسائل حساس و مورد نیاز کشور امروز به دست بسیجیان این مرز و بوم با کمترین هزینه ها تولید و بهره برداری میشود.

همچنین وی قول مساعدت برای توسعه و پیشرفت مرکز رشد شهید فراحی بسیج مراغه را داد.

تقویت بنیه علمی بسیجیان و اقشار دانشور ، مشارکت در کارآفرینی علمی پژوهشی با استفاده از حمایت های بلاعوض از اختراعات و طرح های مبتکران از جمله اهداف مرکز رشد مراغه است.

طرح هایی چون راکت نجات غریق ، زیردریایی بدون بالک و سکان ، انواع پهباد ، گل های تزئینی و نورانی از جمله اختراعات بسیجیان این مرکز علمی می باشد.

در این مرکز رشد ، بیش از ۳۰ نفر از جوانان بسیجی در زمینه های علمی و فرهنگی در حال فعالیت هستند.
مرکز رشد بسیج مراغه اولین مرکز رشد بسیج در سطح استان با بیش از ۳۰ طرح ابداعی و اختراعات جوانان بسیج با حمایت های سپاه ناحیه مراغه فعالیت می کند.

نمایشگاه اختراعات مرکز رشد بسیج مراغه در مجتمع فرهنگی شهید علی کنعانی (کانون بسیج سابق ) پشت دژبانی در وقت های اداری آماده بازدید مراکز علمی می باشد .
انتهای پیام /