فرمانده سپاه و رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین  از مصدومین کادر پزشکی اعزامی به عتبات عالیات که در کربلا بر اثر تصادف مصدوم شده بودند عیادت کردند.     به گزارش رصد مراغا فرمانده سپاه مراغه به همراه رئیس شورای اسلامی شهر مراغه از کادر حادثه‌دیده تصادف […]

DSC_0020

 

 

 

فرمانده سپاه و رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین  از مصدومین کادر پزشکی اعزامی به عتبات عالیات که در کربلا بر اثر تصادف مصدوم شده بودند عیادت کردند.

 

 

به گزارش رصد مراغا فرمانده سپاه مراغه به همراه رئیس شورای اسلامی شهر مراغه از کادر حادثه‌دیده تصادف کربلای دانشکده علوم پزشکی دیدار کردند .

اکبر شالچی زاده فرمانده سپاه مراغه به همراه سید جواد عطار موسوی رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین مراغه از مصدومینی که در این بیمارستان بستری هستند عیادت کردند.

به گفته مسئولین بیمارستان امیرالمؤمنین شهرستان مراغه : ۲ نفر از مصدومین حادثه تصادف در کربلا به دلیل جراحت زیاد به تبریز منتقل شدند .

۲ نفر از مصدومین نیز بعد از انجام عمل جراحی در بخش عمومی بیمارستان امیر المومنین مراغه بستری هستند .

با توجه به شرایط عمومی مساعد ، برخی از این مصدومین در حال مرخص شدن از بیمارستان هستند.

تنها جان باخته این حادثه دکتر نرمین شهبوری بود که صبح امروز بر دوش مردم مراغه تشییع و در قسمت شهدای گلشن زهرای مراغه به خاک سپرده شد.

گفتنی است : دکتر شهپوری به همراه ۲ پزشک و ۲۲ کادر پزشکی به عنوان اولین گروه اعزامی آذربایجان شرقی به زائران پیاده امام حسین (ع) خدمت می‌کردند .

انتهای پیام/