آیین نمادین زنگ پژوهش همزمان با سراسر کشور امروز صبح در مدارس مراغه نواخته شد .   به گزارش رصد مراغا صبح امروز همزمان با سراسر کشور ، زنگ هفته پژوهش در تمامی مدارس مراغه به صدا درآمد. آیین نمادین زنگ پژوهش با حضور محمودی معاون فرماندار مراغه ، جلیل اسلامی معاون […]

۲۰۱۵۱۲۰۵_۰۹۳۴۲۲

 

 

 

آیین نمادین زنگ پژوهش همزمان با سراسر کشور امروز صبح در مدارس مراغه نواخته شد .

 

به گزارش رصد مراغا صبح امروز همزمان با سراسر کشور ، زنگ هفته پژوهش در تمامی مدارس مراغه به صدا درآمد.

آیین نمادین زنگ پژوهش با حضور محمودی معاون فرماندار مراغه ، جلیل اسلامی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه ، محمود رضایی معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش مراغه و سایر کارشناسان این اداره در دبیرستان پسرانه نمونه سیفی این شهرستان برگزار شد.

همچنین در این آیین از دانش آموزان برتر و پژوهشگر دبیرستان نمونه سیفی با اهدای هدایا تجلیل به عمل آمد.

برپایی نمایشگاه هفته پژوهش از دیگر برنامه های این آیین بود که در دبیرستان پسرانه نمونه سیفی همزمان با نواخته شدن زنگ پژوهش صورت گرفت.

گفتنی است از ۱۴ الی ۱۸ آذرماه به عنوان هفته پژوهش با شعار ((تصمیمات صحیح و اثر بخش مبتنی برتحقیق و پژوهش )) نامگذاری شده است.

برگزاری مسابقه مقاله نویسی در بین معلمان و دانش آموزان ، برگزاری مراسم تجلیل از فعالین هجدهمین برنامه معلم پژوهنده و پژوهشگران برتر داوران اقدام پژوهی و مؤلفین کتاب و حضور پژوهشگران در شورای دبیران مدارس و بیان دیدگاه‌های علمی و پژوهشی ازجمله برنامه‌های هفته پژوهش آموزش‌وپرورش مراغه خواهد بود.

انتهای پیام/