به مناسبت ۱۲آذر روز جهانی معلولین همایش بزرگی با حضور معلولین و خانوادهای محترمشان و مسولین شهر روز پنج شنبه ساعت ده صبح در تالا ر عبدالقادر مراغه ای برگزار خواهد شد.     به گزارش رصد مراغا ؛ رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین مراغه گفت : در حال حاضر ۵۰۰ نفراز معلولین […]

 

photo_2015-12-02_17-46-27

 

به مناسبت ۱۲آذر روز جهانی معلولین همایش بزرگی با حضور معلولین و خانوادهای محترمشان و مسولین شهر روز پنج شنبه ساعت ده صبح در تالا ر عبدالقادر مراغه ای برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش رصد مراغا ؛ رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین مراغه گفت : در حال حاضر ۵۰۰ نفراز معلولین شهرستان تحت پوشش حمایتی این جامعه است و امید واریم با حمایت مسئولین شهر و خیرین محترم قدمهای خیر در جهت حل مشکلات این قشر برداریم.

محمد طهماسبی افزود : جامعه معلولین مراغه به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد مراغه ، فیلم محمد رسول الله (ص) را با حضور ۲۰۰نفر از معلولین و خانواده های انان اکران کرد.

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین مراغه خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این روز تعمیم شناخت جوامع و اقشار مردم از نیازها و فعالیت‌های معلولین و نیز آشنا شدن خود معلولین نسبت به حقوق مادی و معنوی خودشان و راه‌کار برای رفع موانع و آسیب‌ها است.

وی تصریح کرد : غیر از ۱۲ آذر به عنوان روز جهانی معلولین، سالروز تولد حضرت اباالفضل العباس(س) به عنوان روز جانباز، هشتم مهرماه به عنوان روزجهانی ناشنوایان و ۲۳ مهر ماه روز جهانی نابینایان و نیز ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ میلادی به عنوان دهه معلولین آسیا و اقیانوسیه اعلام شده است.

طهماسبی اضافه کرد : به مناسبت ۱۲آذر روز جهانی معلولین همایش بزرگی با حضور معلولین و خانوادهای محترمشان و مسولین شهر روز پنج شنبه ساعت ده صبح در تالا ر عبدالقادر مراغه ای برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولین مراغه با اشاره به اینکه سامانه پیام کوتاه به شماره ۵۰۰۰۲۰۴۰ و ۵۰۰۰۱۰۴۰۲۴۱۱۱۲ برای ارسال پیامک ها و اطلا عیه های این جامعه به اعضاء راه اندازی شده است ، یاد آوری کرد : شماره حساب ۶۱۳۶۱۳۶۳۴۶ بانک ملت شعبه امام بنام جامعه معلولین مراغه آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست و خیر شهرستان مراغه است.

انتهای خبر/